28 aug. 2011

Let's start

Hello everybody!

Ik zal even beginnen bij het begin. Ik ben Elana, een meisje van 16 jaar en net als zovelen met mij onzeker over vanalles. Over mezelf, mijn toekomst, de keuzes die ik maak.. Maar dit weerhoud me er niet van te doen wat ik leuk vind. Ik heb een aantal passies, dingen die ik ontzettend leuk vind om te doen.
 Één daarvan is schrijven en daarbij vind ik het leuk om mijn interesses met mensen te delen, vandaar dus ook dat ik deze blog start. De komende tijd plaats ik op deze blog artikelen die met mijn andere interesses te maken hebben, waaronder make-up, theater en fotografie. Het is absoluut niet zo dat ik in alle dingen waarover ik schrijf vind dat ik het heel goed kan, ik vind het gewoon leuk. Enjoy!  

Artikelquote: Niet geschoten is altijd mis!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Thanks for reading! Ik vind het leuk om jullie meningen te horen en ik probeer zo snel mogelijk ook op jouw blog te kijken!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...