12 sep. 2011

Het is een irritatie-factortje


De titel zegt het denk ik al. In dit artikel staan 25 dingen waar ik me de laatste tijd redelijk aan geërgerd heb. Niet alleen over wat anderen doen, maar ook dingen die gewoon irritant zijn aan mezelf. De titel komt van een stuk van Jochem Myjer, uit de Yee-haa show. Klik op Meer lezen, voor mijn irritatiefactortjes..


1. Dat ik mijn fietssleutel altijd kwijt ben
2. Mensen die er bij de kassa in een overvolle winkel achter komen dat ze hun geld / ander betaalmiddel vergeten zijn.
3. Lange wachtrijen in attractieparken.
4. Muggen die 's nachts hinderlijk in je oor zoemen, die je vervolgens nergens kan vinden als je het licht aan doet.
5. Dat ik geen keuzes kan maken.
6. Overal jeuk krijgen als je net je nagels perfect gelakt hebt.
7. Veel te jonge meisjes met veel te uitdagende kleding.
8. Bouwvakkers.
9. Vroeg opstaan na een geweldig weekend.
10. Arrogante meisjes op de manege.
11. Smerige leraren. ( denk aan; overmatig zweten, praten met consumptie, er gewoon ranzig uit zien etc.)
12. Kleine hondjes die achter je aan rennen als je gaat hardlopen.
13. Hun baas die er vervolgens niks aan doet.
14. Mensen die denken dat ze ergens veel van weten / iets heel goed kunnen, maar dat helemaal niet zo blijkt te zijn.
15. Vlekken op je witte kleding.
16. Als je haar, je make-up en kleding 's morgens perfect zitten als je weggaat, op school helemaal veregend en verwaait blijken te zijn.
17. En je dan je haarborstel vergeten bent.
18. Mensen die stinken in een overvolle tram / trein / bus.
19. Bekenden tegenkomen in genante situaties. Of gewoon waar je ze niet wil tegenkomen.
20. Een slecht cijfer terugkrijgen als je ergens heel hard voor geleerd hebt.
21. Proefwerkweek
22. Een nieuwe oogschaduw kapot laten vallen.
23. Vijf minuten op z'n kop hangen in de booster omdar er eentje beneden staat die aan het twijfelen is of hij er wel in durft.
24. Dat mijn camera het nooit eens is met mijn spiegel.
25. De hond uitlaten in de stromende regen.

Zo dit was het wel eventjes. Misschien doe ik dit later nog wel een keer, want ik kan er nog wel meer bedenken, haha.

Artikelquote: “Humor is the great thing, the saving thing. The minute it crops up, all our irritation and resentments slip away, and a sunny spirit takes their place.”- Mark Twain.
Deze quote vind ik mooi, helemaal van toepassing op mij.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Thanks for reading! Ik vind het leuk om jullie meningen te horen en ik probeer zo snel mogelijk ook op jouw blog te kijken!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...