1 sep. 2011

My Fascination #2



Eyecandy. Naar mooie make-upjes kan ik echt uren blijven kijken. Dit is ook één van mijn interesses en vandaag vertel ik hoe dat allemaal begonnen is. Klik op meer lezen voor mijn make-up geschiedenis

Toen ik klein was, was ik altijd al bezig met kinder make-up setjes en op de basisschool droeg ik af en toe mascara of een beetje oogschaduw. Ik was er niet intensief mee bezig, maar vond het wel heel leuk om in mijn moeders make-up tasje te kijken naar alle mooie producten die zij had. Toen ik anderhalf jaar geleden bij iemand een E88 palette zag was ik om. Die wilde ik ook hebben!

Toen ik die had ben ik me meer gaan bezighouden met make-up en ben toen ook filmpjes gaan kijken op youtube. Later ging ik ook beautyblogs volgen,reviews lezen en raakte steeds meer geïnteresseerd. Ondertussen kocht ik redelijk veel en groeide mijn stash in korte tijd best wel. Toen ik hoorde over de vele webshops die prachtige dingen verkochten ben ik ook op internet rond gaan kijken en af en toe wat te bestellen. Ik vind het heerlijk om pakketjes uit te pakken, producten te testen en erachter te komen welke kleurtje goed bij mij passen. Op vrije middagen zit ik soms uren te spelen met oogschaduwkleurtjes en voor feestjes vragen mijn zusje of vriendinnen wel eens of ik ze op wil maken, wat ik met veel plezier doe. Toen ik een half jaar geleden op mijn theaterschool een extra cursus mocht kiezen, koos ik voor visagie. Hier heb ik ontzettend veel "geleerd" over kleurschema's, huidtinten, kwasten etc. Bij de laatste voorstellingen heb ik dan ook samen met onze hoofdvisagiste en twee vriendinnen de visagie van de voorstellingen gedaan. Dit vond ik geweldig om te doen en ik kreeg veel complimentjes over de resultaten.
Op dit moment volg ik met veel plezier een aantal beautyblogs en ben van plan ook op mijn eigen blog product-reviews te gaan schrijven.

Liefs,
Elana

Artikelquote: “I love the confidence that makeup gives me.”- Tyra banks

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Thanks for reading! Ik vind het leuk om jullie meningen te horen en ik probeer zo snel mogelijk ook op jouw blog te kijken!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...