8 sep. 2011

My Favourites #1


Plaatje van Tumblr. Kijk nou hóe leuk!?

Vandaag ga ik mijn favorieten van dit moment met jullie delen. Niet van een bepaald onderwerp of in een bepaalde volgorde, maar gewoon een beetje random. Let's start!


Mijn favoriete:

Vrijetijdsbesteding?
Ik ben heel vaak te vinden op mijn kamer, achter mn computer of bezig met mn make-upjes. Ik vind het heerlijk om muziek te luisteren en een beetje niks te doen, maar op de theaterschool ben ik denk ik toch het liefst. Ik breng daar heel veel tijd door, met mn lieve theatermatties. Ook rijd ik graag paard, dan kan ik even al mn problemen loslaten, vooral als ik op het strand ga rijden.

Vakantieland?
Voor het shoppen toch wel Amerika, New York dan vooral. Daar ga ik heen in de herfst, ik heb er nu al zin in! Maar om gewoon vakantie te vieren denk ik frankrijk, lekker dichtbij de zee en bij een boulevartje met winkeltjes. Dan ben ik eigenlijk snel tevreden.

Muziek?
Op dit moment luister ik heel veel naar Chef'special, dat vind ik echt hele chille muziek. Verder luister ik 'tonight tonight' van Hot Chelle Rae, echt een geweldig nummer!

Make-up merk?
NYX. Ik weet het, best wel cliché, maar die hebben zulke goede producten voor een redelijk betaalbare prijs. En dan vooral de lipsticks, lipglosses en oogschaduwpalettes zijn heel fijn. Ook Sleek is echt één van mijn favoriete merken. Ook vooral de oogschaduwpalettes vind ik super! Qua drogisterijmerken ( want NYX is niet in de winkel te koop in Nederland) vind ik catrice wel heel fijn.

Avondeten?
Wraps met sla, kip, tomaat, kaas etc. Heerlijk! Verder vind ik het heel leuk om te gourmetten, vooral de sfeer die er bij ons dan altijd hangt, haha.

Schoolvak?
Biologie. Ik vind dat best wel interessant allemaal en ik heb ook altijd wel leuke leraren daarvoor gehad. Ook ben ik er redelijk goed in, dat is natuurlijk ook altijd fijn. Spaans vind ik ook heel leuk, maar ik vind zes uur in de week een beetje veel.

Film?
Die heb ik niet echt, maar ik was wel onder de indruk van een aantal films. Ik vond bijvoorbeeld Pirates 4 heel goed, ook omdat mijn theaterdocent daar aan mee heeft gewerkt. Ook het laatste deel van Harry Potter vond ik goed gemaakt, het verhaal vond ik iets minder. Laatst heb ik ook 'the Zookeeper' in de bioscoop gezien, die vond ik ook wel erg leuk, grappig verhaal.

Muziekinstrument?
Gitaar. Ik speel zelf ook een beetje gitaar en ik vind het echt zo'n leuk geluid om te horen ( als iemand het tenminste kan..) Ik wordt altijd heel blij als ik goede gitaarmuziek hoor.

Quote?
Ik lees heel veel quotes op dit moment, onder elk artikel plaats ik er ook eentje, maar er zijn voor mijn wel een aantal quotes/tekstjes die ik wel heel leuk/mooi/grappig etc. vind zoals:
"Sometimes, things in life go wrong, but remember, life goes on!"
"Roses are red, violets are blue, but a face like yours, belongs to the zoo" ( hier kwam mn zusje een tijdje geleden mee aanzetten, ik moest er wel om lachen)

Sierraad?
Mijn zilveren kettinkje met een half hartje eraan. Er staat een "H" op. van Hanne, mijn beste vriendin. Ik vind heel veel sieraden leuk, maar deze is mij het meest dierbaar.

Dingen om met vriendinnen te doen?
Ligt er heel erg aan met wie, haha. Kletsen, shoppen, paardrijden, toneelspelen, chillen, muziek maken, high-tea-en etc. Gewoon al die standaard dingen. Ik vind het al leuk als ik ze zie :)

Stopwoordje?
Ik gebruik nu heel vaak het woord "apart", haha. Ik heb een tijdje "baas" als stopwoord gehad, tot grote ergenis van een aantal vriendinnen.

Kleur?
Rood is mijn lievelingskleur, maar ik vind brons ook wel heel mooi.

Make-up product?
Sleek blush in Rose gold. Wát een prachtig product, maar hij is echt heel erg goed gepigmenteerd, dus je moet wel een beetje oppasen met grote vlekken, haha.


Kledingwinkel?
Primark, Lady sting, Abercrombie& fitch, H&M, dat soort winkels.

Restaurant?
Panini, in lisse. Hier ga ik wel eens eten met vriendinnen die daar wonen. Superlekker! Ook Wagamama vind ik een superlekker restaurant, dat zit op meerdere plekken in Amsterdam.

Seizoen?
Zomer. Ik haat de winter ( behalve sneeuw in de kerstvakantie, als ik niet hoef te fietsen). Ik houdt er echt van om op het strand te kunnen liggen, korte broeken en rokjes aan, zonnebril op, geweldig.

TV-serie?
Desperate houswifes, maar dat gaat jammergenoeg stoppen ... En ik vond ( want dat is helaas ook gestopt) de co-assistent een geweldige serie. Ik keek dat altijd met mn zusje en een vriendin, echt leuk.

Vakantiebesteding?
Op het strand liggen, surfen, chillen met vrienden en zwemmen. Gewoon een beetje lui zijn op een camping dichtbij het strand. Of lekker shoppen. Maar dan niet in de zomer, veeeeels te warm!

Ijsje?
Ben&Jerrys in Fairly nuts. Ik houdt echt ontzettend van dat ijs! En een waterijsje vind ik vooral in de zomer heel lekker.

Zo. Dit waren mijn favorieten van dit moment.

Ciao!
Elana

Artikelquote: :You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life.
Winston Churchill

Hij paste er niet echt bij, maar toch. Mooie quote.




  




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Thanks for reading! Ik vind het leuk om jullie meningen te horen en ik probeer zo snel mogelijk ook op jouw blog te kijken!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...