5 sep. 2011

NOTD #1



Horloge: swatch
Dit is mijn eerste Nails of the day en het is meteen een hele kleurrijke. Klik op meer lezen voor de nagellak die ik gebruikt heb.



Voor deze NOTD heb ik tien verschillende lakjes gebruikt.
Basiskleurtjes:
Duim: 360 Raspberry fields forever-Catrice
Wijsvinger: 520 Apropos apricot- Catrice
Middelvinger: 001 Lavender love- Gosh
Ringvinger:  160 Sweets for my sweets- Catrice
Pink: 239 Groovy green- Koh

Tip-kleurtjes:
Duim: 196 Cabernet- Diamond cosmetics
Wijsvinger: 03 On your gracile tiptoe- essence ( Ballerina backstage LE)
Middelvinger: 218 Purplelicious- Koh
Ringvinger: 180 Hot or not?- Catrice
Pink: 54 Trust in fashion- Essence

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Thanks for reading! Ik vind het leuk om jullie meningen te horen en ik probeer zo snel mogelijk ook op jouw blog te kijken!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...