16 sep. 2011

NOTD #2 I like that Bow


 Dit is een redelijke simpele NOTD, maar ik vind hem toch erg leuk. De nagellak is van de You Rock lijn van Essence die een tijd geleden LE was. Het is de kleur 01- Cut off the Beige en ik vind hem eigenlijk best wel mooi. Hij lakt fijn en bevat een subtiele goude shimmer. Er zit 7 ml in en hij kostte geloof ik €1,29 of €1,79.

Het strikje is een 'fimo cane' afgesneden van een staafje. Deze kan je kopen bij webshops als Born Pretty Store, maar ook via marktplaats of ebay. De prijzen verschillen heel erg, dus dat kan ik niet zeggen.




That's it for today!

Liefs,
Elana


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Thanks for reading! Ik vind het leuk om jullie meningen te horen en ik probeer zo snel mogelijk ook op jouw blog te kijken!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...