13 sep. 2011

Pakketje Born Pretty Store!

Vandaag een artikeltje over iets waar ik heel erg blij mee ben, namenlijk een pakketje van Born Pretty Store! Ik had er een tijdje geleden wat besteld, wat ik vorige week al binnen had, maar toen was ik bij mijn vader, dus toen ik vandaag uit school naar mijn moeder ging was ik extra blij, haha. Born Pretty store is een Amerikaanse, ontzettend leuke webshop met hele leuke spulletjes die allemaal heel erg betaalbaar zijn. Ze hebben voornamenlijk nail art, maar ook een aantal beautyproducten en sieraden. En een leuke bijkomstigheid is : je betaalt geen verzendkosten!
Ik heb drie verschillende dingetjes besteld, die ik in dit artikel aan jullie laat zien. Het wordt een artikel met veel foto's wat minder tekst. Wil je weten wat ik besteld had? Lees dan vooral verder!
Als eerste echt iets ontzettend schattigs wat ik al een tijdje wilde hebben. Het zijn zwarte eyeliners in een setje van zes.
Kijk nou hoe leuk ze zijn?! Ik vind vooral de Hawaï en die met die bril ontzettend cute. Ik wilde deze eigenlijk meer voor hoe ze eruit zagen dan voor de kwaliteit, maar daar kom ik zo nog even op terug. Hier nog even twee close-up foto's:
Die onderste drie zijn mijn favorieten, maar ik vind ze allemaal gewoon ontzettend schattig.
Zoals je hierboven misschien wel kunt zien zijn het geen eyeliners met een kwastje, maar met een wat steviger puntje. Ik persoonlijk vind dat wel fijn werken, maar voor sommige mensen is het altijd een beetje omschakelen, het is maar net wat je zelf fijn vind.
Ik ging hem dus swatchen, maar ik verwachtte eigenlijk niks van de kwaliteit. Zoals je hierboven kunt zien was ik aangenaam verrast, hij is mooi diepzwart en je kan er strakke lijnen mee trekken. Ik ben er blij mee!
Verkoopinfo:
Je kan dit setje kopen bij Born Pretty Store voor $7,53 wat omgerekend €5,51 is. Heel betaalbaar dus, voor zes goed gepigmenteerde, zwarte eyeliners. Ze hebben geen namen, ook geen nummers. Dat vind ik het enige minpuntje, ik vind namen bij producten altijd wel iets toevoegen.

Als tweede heb ik tien nagelwielen besteld. Ik werd namenlijk gek van al mijn nagellak kleurtjes, ik had geen overzicht meer. Deze waren niet zo duur en op elk wiel zitten 20 "nagels".

Dit zijn ze alle tien. Sorry voor het lampje in de foto, het lukte me op de een of andere manier niet om die dingen normaal op de foto te krijgen.

Zo zien ze er dus uit als ze gelakt zijn. De helft hiervoor is nog niet gelakt, dat was het wiel waar ik al mijn nail art-topcoats, matte topcoats, glitter topcoats etc. op heb geswatched. Verder niet echt wat op aan te merken, ze zijn prima. 
Verkoopinfo:
Ook deze kan je kopen bij Born Pretty Store voor $5,53 wat omgerekend €4,05 is.

Als laatste iets omdat ik het er zó schattig uit vond zien. Het is een kettinkje met een Hello-Kitty sleuteltje. Hij was best wel goedkoop en ik dacht; "waarom ook niet, ik doe het gewoon".


Kijk nou hoe lief! Hij is alleen wel wat groter dan ik verwacht had. Op de een of andere  manier dacht ik dat het een schattig klein kettinkje was. Dat is het dus niet echt, hij is best wel groot, maar dat maakt hem niet minder leuk! Oeps. ik keek net op de site en daar stond de lengte van het kettinkje dus gewoon op. De hanger is 5 cm groot en het kettinkje 36 cm.
Verkoopinfo:
Hij kost $2,96, dat is € 2,17.  Ook deze is dus van Born Pretty Store. Hij is van "Titanium Alloy" wat geloof ik gewoon nikkelvrij staal is.

Dit was het dan weer voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden!
Liefs,
Elana






Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Thanks for reading! Ik vind het leuk om jullie meningen te horen en ik probeer zo snel mogelijk ook op jouw blog te kijken!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...