7 sep. 2011

Review: Sleek wonderlast gloss

Deze Lipgloss kreeg ik een keer in een verassingspakket van Boozyshop en had hem eigenlijk nooit echt goed geprobeerd, tot ik hem droeg in mijn laatste theatervoorstelling. Wil je weten wat ik ervan vind? Klik dan op Meer lezen.

Ik heb hem in de kleur 614 Crimson fire en dat is een echte vuurrood. Aan de kleur-kant zit een applicator en aan de gloss-kant een kwastje. Het is een two-step lipgloss, met 2 stappen dus. Je kan ook één van de twee stappen gebruiken, zodat je alleen een transparante gloss hebt, of een matte lipkleur.

Toen ik hem voor het eerst op deed schrok ik een beetje, ik vond hem wel erg rood! Nu ik hem bij de voorstellingen op heb gehad vind ik het wel meevallen.

Mijn mening:
De verpakking vind ik wel leuk. Niet heel bijzonder, maar het lettertype vind ik wel leuk.
Hij dekt echt geweldig, zonder lipgloss-finish droog hij mat op, wat ik een heel gaaf effect vind.



Het enige jammere bij dit soort kleurtjes is dat je elk foutje ziet, hier ook weer. Hierna is het de bedoeling dat je de doorzichtige gloss eroverheen doet zodat je ongeveer dit krijgt:

De prijs vind ik wat aan de hoge kant, maar dat kan ook aan mij liggen. Het is een prachtige lipgloss die goed dekt, maar hij kost €7,95 en dat vind ik persoonlijk wel een beetje veel.
Hij is op dit moment niet meer te koop bij Boozyshop, maar ik geloof wel dat je hem nog bij enchantra kan kopen.

Liefs,
Elana

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Thanks for reading! Ik vind het leuk om jullie meningen te horen en ik probeer zo snel mogelijk ook op jouw blog te kijken!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...