21 sep. 2011

Tag #1 Wat zou je niet kunnen missen?


Foto via we heart it
Vandaag ga ik mijn allereerste tag doen! Ik heb deze meerdere keren voorbij zien komen en ik vind het heel leuk om antwoorden van anderen te lezen. Dit is de "Wat zou je niet kunnen missen" Tag! Enjoy!


Wat zou je niet kunnen missen in je badkamer?

Een Lush zeepje, mijn scheermesje, douchegel.. En Handdoeken, tandpasta en tandenborstel natuurlijk!
Wat zou je niet kunnen missen in je slaapkamer?
Mijn bed! haha. En mijn laptop, make-up en spulletjes die ik herrinerdingen noem.

Wat zou je niet kunnen missen op tv?
Ik kijk niet heel veel tv maar ik vind HNTM/ANTM, Wie is de mol, desperate housewifes en programma's waar je gewoon heel hard om kan lachen leuk.
Wat zou je niet kunnen missen in je make up stash?
Eh, Niks? Maar als ik echt zou moeten kiezen; Sleek blush, eyeliner, mascara en een lipgloss of lippenbalsem.
Wat zou je niet kunnen missen op de kamer van je aartsvijand?
Ik heb geen aartsvijand. Natuurlijk zijn er mensen die ik niet mag, maar op hun kamer kom ik nooit, dus ik heb geen idee. 
Wat zou je niet kunnen missen in het donker?
Iemand die me beschermt als ik bang ben? Ik heb geen idee, meestal is het alleen donker als ik slaap. Anders heb ik wel graag een lichtje ergens.
Wat zou je niet kunnen missen in je snoepkast?
Kauwgom, pepermunt en napoleons. Maar eigenlijk heb ik liever chips.

Wat zou je niet kunnen missen bij je beste vriend/vriendin?
Ik zou haar sowieso niet kunnen missen. Mijn beste vriendin is perfect zoals ze is!
Wat zou je niet kunnen missen op je muur?
Foto's van wedstrijden, vriendinnen en theatervoorstellingen. En de tekeningen van mijn broertje.

Dit was 'm weer voor vandaag. Ik vind het erg leuk om tags te doen, ik denk dat ik dit wel vaker ga doen! Bij deze tag ik iedereen die 'm over wil nemen! Veel plezier.
Liefs,
Elana



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Thanks for reading! Ik vind het leuk om jullie meningen te horen en ik probeer zo snel mogelijk ook op jouw blog te kijken!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...