23 sep. 2011

Tag #2 Wat zit er in?




Vandaag nog een tag, eigenlijk omdat ik vandaag niet heel veel tijd heb door Theater en school, maar ik wilde toch nog even een artikel schrijven. Ik vind ook dit een superleuke tag, have fun!



Wat zit er nu in…

Je broekzakken: Niks, want ik heb een tregging zonder broekzakken aan, haha. Maar als ik een broek met zakken aan had gehad had mijn telefoon erin gezeten.

Je jaszakken: Mijn fietssleutel en een lippenbalsem ( vaseline rosy lips )

Je tas die je het laatst hebt gebruikt: Heb je even? De laatste tas die ik gebruikt heb is mijn schooltas van invito. Eens even kijken.. Ipod touch + oortelefoontjes, pakje kauwgom, natuukunde en wiskunde boeken, een regenbroek ( yep. zo'n oncharmante. heerlijk ), grafische rekenmachine, portomonee, losse papiertjes, etui, labello munt en mineralen, een brief over de Rome-reis, deo, een borstel, mascara en nog een aantal random lippenbalsems, en mijn agenda.

Je mond: Frozn Sportlife deepmint.

Je koektrommel: Niks, nada, noppes. Van het weekend wordt hij vast wel weer bijgevuld

De snoeptrommel: Fruitella's, van die chemische kleurdingen, kauwgom en lolly's. Maar dat eet ik allemaal niet.

De koelkast: Veel teveel. Melk, yoghurt, drinken, vla, groente, druiven, mosterd, ketchup, beleg, boter etc.

Cd speler: Ik luister niet naar mijn cd-speler, maar naar mijn ipod met boxjes. Niks dus.

Dvd speler: Ik denk een dvd die mijn broertje gekeken heeft. Over the hedge ofzo.


Wat ligt er nu op…

Het bureau: Goed. Here we go: Deo, DKNY Red delicious parfum, mijn blackberry, mijn laptop+muismat, een aantal foto's van vriendinnen, make-up tasje, koh-nagellakje, gezichtsverzorgingsproducten die opgeborgen moeten worden, handcréme,  3 zonnebrillen, scheikunde boeken, fotoalbums die er niet horen, een starbucks beker, oogschaduwkwasten, een prikbord ( ja die staat, is van de muur gevallen), ipod-oplader, een rekje met papieren en random spullen, mijn capo ( voor m'n gitaar ), pennenbakje, een kaart van de cruiseboot, een vaasje met nepbloemen, de huistelefoon, een bureaulamp en een cosmo girl. ik moet nodig even gaan opruimen.

De salontafel: Die hebben we niet, werd te gevaarlijk met een jong kind en een jonge hond.

De vensterbank: Bij mijn vader heb ik die niet, bij mijn moeder staat er een swarovski balletdanseres en nog wat foto's.

Het bed: Mijn schooltas, een plaid van de ikea, twee pyjama's, een dekbed en een kussen.

De grond: vrij weinig voor mijn doen! een weekendtas, een gymtas ( maar die liggen in een hoekje) twee paar schoenen en mijn gitaarstandaard.

De stoelen: Ik heb er maar één en daar zit ik op.

De bank: Ik heb een mini-bankje en die gebruik ik als dumpplek: twee tassen, lekgeprikte ballonnen, een plaid voor de hond, 4 kussentjes, een dekentje als decoratie en twee lege deo-flessen ( die liggen er al heel lang, maar ik weet niet waar ik ze weg moet gooien..)

De wastafel: Een beker voor water, wattenstaafjes, wattenschijfjes, zeep, tandenborstels, tandpasta en een scheermesje.


Zo, dit was hem weer voor vandaag, bij deze tag ik ook weer iedereen die hem over wilt nemen. Ik vind het erg leuk om antwoorden van iemand anders te lezen, dus je kunt je antwoorden ook bij de comments achterlaten.

Liefs,
Elana


1 opmerking:

Thanks for reading! Ik vind het leuk om jullie meningen te horen en ik probeer zo snel mogelijk ook op jouw blog te kijken!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...