11 okt. 2011

Beauty to Rome


In dit artikel laat ik zien welke beautygerelateerde producten ik meeneem op mijn studiereis naar Rome. Tegen de tijd dat dit artikel online komt zit ik er al!
Read on!

Ik ben echt zo'n type dat veel te veel meeneemt en vervolgens de helft niet gebruikt. En ik heb heus wel een keer geprobeert om minimaal mee te nemen, maar dan miste ik altijd iets. Mijn inpak-motto is dan ook: Beter teveel dan te weinig!

Als eerste even een overview van alles:

 
Als eerste neem ik twee parfums mee, die niet op de overview-foto's staan. Dit zijn 'Nina' van Nina Ricchi en 'Madame' van Jean Paul Gaultier.


Ik neem drie deo's mee. De linker is er eentje die mee mag in mijn handbagage omdat hij geen vloeistof bevat. Dit is de 'DeoDry' deo van The Bodyshop zonder aluminium en andere troep. Als tweede een mini, voor in mijn tas die ik daar de hele dag mee moet slepen van Rexona. Als derde één van mijn favorieten van Dove. Dit is de 'Go Fresh' deo met grapefruit en lemongrass.

Daarbij staat een mini zonnebrandcrème van het kruidvat huismerk, ook voor in mijn tas daar. Als standaard zonnebrandcrème heb ik die van garnier, factor 30. Deze laat ik in het hotel. Ook staat er nog een anti-muggen spray voor mijn allergie.


Ik deel mijn hotelkamer met twee vriendinnen en we hebben de standaard spulletjes een beetje verdeeld. Ik hoef eigenlijk geen shampoo mee te nemen, maar deze is toch al bijna op. Dit is mijn favoriete shampoo van Herbal Essences. Daarbij neem ik voor de zekerheid een mini 'Batiste' droogshampoo mee, voor een fris gevoel als mijn haar heel vet wordt.


Dit zijn al mijn gezichtsverzorgingsspulletjes die ik meeneem. Er mist alleen nog een mini potje Slakkenslijmgel, maar die was ik even vergeten. Links liggen watjes, daarnaast zonnebrandcrème voor mijn gezicht. Dan een aantal reinigingsproducten en een mini-verpakking reinigingsdoekjes voor in het vliegtuig, mocht mijn koffer eventueel kwijtraken. Ook staat mijn facewash van oleHendriksen erbij en mijn dagcrème van Weleda.



Dit zijn de overige spulletjes. mini-tandpasta, een tandenborstel, goedkope scheermesjes, een douchegel van de Lush ( 'Happy Hippy') en anti-bacteriële handgel. Verder neem ik twee nagellakjes mee, 'Apropos Apricot' van Catrice en 'Coral!' van Koh

Nu verder met de make-up die ik meeneem. Ik probeer dit zo minimaal te houden, want ik ga me daar denk ik niet iedere dag full-face opmaken. Ik neem mijn healthy mix foundation van Bourjois mee (sorry voor de smerige dop, ik krijg hem niet meer schoon), een finish powder van Catrice en één van mijn favoriete blushes van MNY (301)


Ik neem niet zo heel veel lipproducten mee, één lipgloss van Catrice ( Light my fire), een verkoelende van Bourjois en twee lipsticks. De eerste is van de 'Essence 50's Girls Reloaded collectie' in 02 'I'm sailing' en als tweede 'Iris' van NYX.


Dit is een vaseline-potje met spf 15. Ik kan echt niet tegen droge lippen, dus vaseline gaat bijna altijd mee.


Dit is ook heel minimaal gebleven. Ik neem een oogpotloodje van Rimmel mee, mijn huidige mascara van Shiseido en een eyeliner van Born Pretty Store.


Dit vind ik altijd moeilijk kiezen. Het liefst zou ik een palette meenemen, maar ik ben altijd zó bang dat dat kapot gaat! ik heb dus nu gekozen voor een mono van Catrice ( First fog, LE Floralista)  een prachtig duo van Maybelinne New York ( Bronze seduction) en een duo van Sephora ( Intense Black). Daarboven zie je mijn overgepotte oogschaduwbasis van de Hema.


Kwasten neem ik ook zo min mogelijk mee. Ik neem mijn poederkwast, blushkwast, één oogschaduwkwast en een blending kwast uit mijn Zoeva Bamboo set mee. verder nog een grote oogschaduwkwast van Boozyshop en een mini blush-kwastje van Clinique. alles gaat in mijn kwastenrol, voor bescherming.

Nou, ik heb het best bescheiden gehouden, toch? Mocht je trouwens denken, hé de make-up heeft een andere achtergrond dan de rest, dat klopt, het een heb ik gefotografeerd bij mijn moeder, het andere deel bij mijn vader.
Dit was hem voor vandaag, hope you liked it!

Liefs,
Elana

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Thanks for reading! Ik vind het leuk om jullie meningen te horen en ik probeer zo snel mogelijk ook op jouw blog te kijken!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...