13 okt. 2011

EOTD #1 Intense Black

Eye of the day - Sephora


In het artikel over het shoppen in Den Haag heb je kunnen lezen over dit duo van Sephora. Ik had gezegd dat ik er nog een Eye off the day van ging maken, en dat is dus deze geworden:





Eyeliner-foutje. Ik weet het.
Mascara: Clinique- high definition lashes
Eyeliner- Born Pretty Store
Oogpotlood- Rimmel london
 Ik was uiteindelijk nog blij verrast door hoe de kleuren op mijn ogen kwamen.  De oogschaduw is lekker compact en geeft niet snel fall-outs. Bovenstaande foto is een beetje overbelicht, waardoor je het kleurcontrast iets minder ziet, maar ik vind het een prima look geworden. Het is een handig, klein, oogschaduwdoosje, dus deze zal ik waarschijnlijk wel vaker gaan gebruiken.
Een oogschaduw-duo van Sephora kost €15,20

Liefs,
Elana

2 opmerkingen:

  1. Mooi, maar er zit wel wat fall-out op je wang.. Niet erg hoor, maar misschien een hint voor de volgende keer!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, dit is van een jaar geleden, nu zien mn looks er wel anders uit :)

      Verwijderen

Thanks for reading! Ik vind het leuk om jullie meningen te horen en ik probeer zo snel mogelijk ook op jouw blog te kijken!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...