4 okt. 2011

Holidays



Vandaag even een korte update over de komende weken. Aankomende vrijdag vertrek ik om half 8 's morgens met school naar Rome. Dit is een verplichte studiereis in de vijfde klas bij ons op school en we gaan daar dan ook allemaal dingen bekijken. Naast alle culturele uitstapjes zal er natuurlijk ook tijd zijn die je zelf mag invullen, dus een straf is het zeker niet.
Het enige is; ik heb daar geen internet. Ik neem mijn laptop ook niet mee, wel mijn ipod en telefoon, maar in het hotel is geen wifi, dus updaten wordt een beetje moeilijk. Er zullen wel artikels online komen die week, maar waarschijnlijk een stuk of drie, misschien vier. Als ik terug ben volgt er uiteraard een verkort reisverslag en een (eventuele, maar ik ga ervanuit van wel) shoplog.
Als je dacht; was dit het? Nee, dan nog wat. De week daarna is het namelijk herfstvakantie voor Noord-Nederland en ga ik dus op vakantie.
Ik blijf niet in Nederland, zelfs niet in europa, ik ga een week naar het ó zo geweldige, New York!
Daar heb ik wel internet, maar geen tijd om hele artikels te schrijven. Ik zal  daar wel regelmatig updates geven over hoe het is en dat soort dingetjes, en ook daarvan volgt een shoplog als ik weer terug ben. Dus, dan weet je wat je kan verwachten, mocht je vragen hebben, stel ze gerust. (Comments of mailen, mag allebei)

Liefs,
Elana

1 opmerking:

  1. Oeeee, Rome lijkt me erg leuk! Kiko wordt verkocht in Italië, schijnt een erg leuk merk te zijn. Ooooh my god, New York!! Echt super, daar wil ik zo graag nog een keer heen! Echt volgens mij is dat dé plek om geweldig te shoppen. Lijkt me zo leuk. :D

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for reading! Ik vind het leuk om jullie meningen te horen en ik probeer zo snel mogelijk ook op jouw blog te kijken!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...