19 okt. 2011

I love that smell #2




Hier het andere deel van mijn Parfum-stash, dit zijn de wat kleinere luchtjes. Dit wordt geen uitgebreid artikel met alle geurnoten erin, mocht je die willen weten, kan je het altijd vragen.  Have fun!

Dit is een luchtje wat al een hele tijd in mijn stash zit, en die in wonderbaarlijk genoeg alleen gebruik als ik op vakantie ben. Het is 'Cool water' van Davidoff, een superlekker, fris luchtje, wat perfect is voor een zomerse dag. Er zit 30 ml in en dat vind ik wel fijn, aangezien het een handig reisformaat is. 


Dit is een héle bekende, namelijk; J'adore, van Dior. Een redelijk aanwezige geur, hij ruikt heel sterk, maar toch ook wel weer lekker fris. Ik ben fan, maar gebruik hem niet dagelijk,daar vind ik hem te overheersend voor. Dit flesje bevat 50 ml, waar je wel lang mee doet, aangezien je per keer niet veel nodig hebt.


Tsja. Dit is een stukje jeugdsentiment denk ik. Dit is het allereerste 'echte' luchtje wat ik kreeg, voor kerst geloof ik. Het is 'papillon' van Oililly, een heel lief, zoet geurtje. Toen ik wat jonger was heb ik hem wel redelijk veel gebruikt, maar nu ruik ik er af en toe alleen aan, dan denk ik weer even terug aan die tijden.


Dit luchtje is echt al overal geweest, wat je denk ik aan de verpakking wel kan zien. Ik heb deze begin deze zomer gekocht en hij is nu bijna leeg. Dit vind ik zó'n lekker geurtje! Hij is lekker fris, een beetje zoet en past eigenlijk bij alle gelegenheden. Hij is meegeweest naar Frankrijk, naar theaterweekend, naar weekendjes weg, naar een paar dagen maastricht met mijn beste vriendin, kortom, erg geliefd. Ik weet dat er een grote versie is, die ik zeker een keer ga aanschaffen. Dit flesje bevat namelijk maar 15ml..


Dit luchtje is een hele tijd favoriet geweest, een paar jaar geleden. Ik kocht deze ooit een keer vlák voordat ik op vakantie ging, de geur doet me dan ook nog steeds aan die vakantie denken. Het is het Original luchtje van Puma en ook dit is een fris, sportief geurtje. Ik vind hem nog steeds heel lekker ruiken.


Allereerst, sorry voor de slechte foto. Ik heb er twintig gemaakt en het lukte me gewoonweg niet om een goede te krijgen. Dit is 'Flowing' van Puma, die ik opzich wel lekker vind. Ik vind het niet zo'n bijzonder luchtje, hij is fris, niet te overheersend en je kan hem prima overdag dragen.


Dit is eigenlijk een beetje hetzelfde verhaal als de vorige. Geen speciaal luchtje, het original luchtje van Esprit. Ik pak deze eigenlijk nooit meer, maar ik vind hem over het algemeen wel lekker.


Dit zijn alle 'Solid perfumes' die ik heb. Ze zijn voornamelijk van l'occitane, eentje is van yves-rocher. Ze zijn allemaal wel lekker, om even op te frissen af en toe. Mijn favoriete is Fleurs de cerisier, Cherry Blossom.  Deze is heel fris en heb ik vrijwel altijd in mijn tas zitten.

Dit zijn allemaal kleine flesjes die ik eigenlijk nooit gebruik. Die linksboven is van Trésor, die twee daarnaast van Yves-Rocher, die linksonder van A&F ( die ik in NY in het groot ga kopen), eentje van Mexx en eentje van Esprit.


Dit is een setje van 5 parfums van Nina Ricci. Ik gebruik er twee van, maar ik vind ze eigenlijk veel te schattig om te gebruiken zo.


Dit is alweer de laatste, die ik echt niet op de foto kon krijgen. Ik heb deze van mijn oma gekregen, uit Gran Canaria. Hij is van Bulgari, 'Omnia Amethyste' en ik vind dit wel een lekker luchtje. Ik kan hem niet heel goed omschrijven, hij is niet heel fris, ook niet heel zoet, maar ook niet heel zwaar. Hele aparte geur, maar ik vind hem lekker!

Natuurlijk heb ik als lichtelijk verslaafde ook nog een Wishlist. Op dit moment staan daar op:
- nr. 11 van A&F (NY)
- love in paris -Nina Ricci
- Viva la Juicy- Juicy Couture (NY)
- Heat Rush- Beyoncé

en ik heb in mijn zestienjarige bestaan ook al heel wat parfums versleten. O.A.
- Ocean- TBS
- Be Delicious- DKNY
- One (women)-D&G
en nog wat kleine luchtjes die ik zo 1,2,3 niet kan bedenken.
Dit was het weer voor vandaag, Hope you enjoyed!

Liefs,
Elana

1 opmerking:

  1. Leuk artikel! Cool water van Davidoff is mijn favoriet, die gebruik ik al jaren!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for reading! Ik vind het leuk om jullie meningen te horen en ik probeer zo snel mogelijk ook op jouw blog te kijken!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...