30 okt. 2011

Shoplog Rome



Vandaag dan eindelijk mijn shoplogartikel ( of shopblog) van Rome. Het is niet eens zo gek veel, maar ik vind het toch wel leuk om even te laten zien. Have Fun!




Ja.. Dit is het eigenlijk wel. Ik zal even kort alles uitleggen:

Linksboven ligt de make-up en twee luchtjes van Yves Rocher. Die zijn van een lijn met allemaal fruitgeuren, echt superlekker! Yves Rocher is een winkel die je niet in Nederland zult vinden volgens mij. Deze zat op het station naast het hotel, dus daar zijn we een paar keer naar binnen geweest. Ze kostten €3,95 per stuk.

Daarbij liggen alle spulletjes die ik bij de KIKO gekocht heb. Daarover zal nog een apart artikel komen met reviews, maar ik heb één blush, twee oogschaduws, twee lipsticks en twee nagellakjes gekocht.

Daaronder ligt een shirt met een reuzenpotlood voor mijn vijfjarige broertje. Het shirt vond ik gewoon enorm schattig en hij is op dit moment helemaal 'into' het kleuren, dus ik vond dit wel leuk voor hem. Hij is er overigens erg blij mee.

Op het shirtje ligt een bedeltje die ik gekocht heb bij de St. Pieter. Erop staat Paus Benedictus 8 aan de ene kant en de St. Pieter aan de andere kant. Alle bedeltjes in deze winkel zijn heilig verklaard door de paus. Hij kostte €1

Daarbij liggen twee spiegeltjes met het colosseum erop en een reliëfje, voor mijn vader, moeder en stiefmoeder. Erboven ligt een I love Roma- shirt voor mijn zusje als slaapshirt.

Daarnaast een l love Roma-trui voor mezelf, die heerlijk zit. Hij is lekker warm voor aankomende winter. Deze kostte €15

De zwarte broek die je ziet is van de Mango en kostte €30. Deze heb ik gekocht onderin het station, waar een aantal leuke winkels zaten.

Verder nog twee zakjes oplosbare ice-tea poeder, een zakje m&m's voor mijn zusje en héle lekkere snoepjes die ik onderweg wel eens kocht.


Dit is gewoon nog wel even leuk om te laten zien. Dit is alles wat ik, Sophia en Emma hadden gekocht bij de KIKO. Love it!


Ook kochten Sophia en ik nog twee leren bandjes met I love Roma en het colosseum erop. Superleuk!

Dit was het eigenlijk alweer, zoals je kunt zien is het niet heel veel, maar dat komt ook een beetje doordat we niet heel erg veel shoptijd hadden.

Liefs,
Elana

1 opmerking:

Thanks for reading! Ik vind het leuk om jullie meningen te horen en ik probeer zo snel mogelijk ook op jouw blog te kijken!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...