3 okt. 2011

Shoppen in Den Haag






Afgelopen weekend ben ik bij een vriendin in Den Haag geweest, wat echt supergezellig was. Het was heerlijk weer, en ze woont vlakbij het strand, maar wat doen twee meisjes die stiekem een beetje koopverslaafd zijn? Juist. Shoppen.
Aangezien er '3 dwaze dagen' bij de Bijenkorf én 'het prijzencircus' bij de V&D was, vonden we dat het tijd werd om weer even te gaan winkelen. De winkels gingen om 12 uur open, maar om half één zijn we bijna gillend de bijenkorf weer uitgerend, wát een drukte. Ondanks dat zijn we in de V&D bij Sephora ( De superchille 3 producten voor €10 actie) allebei geslaagd. Daarna waren we het eigenlijk alweer een beetje zat door de drukte en zijn we alleen nog even naar het Kruidvat geweest en daarna zijn we even heerlijk in het zonnetje gaan zitten om wat te eten. Jammergenoeg heb ik dus niet zoveel gekocht, maar in dit artikel laat ik toch eventjes mijn drie spulletjes van Sephora zien, waar ik enorm benieuwd naar ben. Hier komen ze:

Als eerst heb ik de 'hydrating and smoothing foundation' van Sephora gekocht. Ik heb deze in de kleur D25, wat precies mijn kleur is. Deze foundations is 'oil free' en bevat SPF 10.  De verpakking is simpel, maar strak, daar houd ik wel van. Ik ben erg benieuwd naar deze foundation, als ik hem getest heb, zal er een review online komen.
Normaal gesproken kost deze foundation €15,20.


Als tweede raadde een verkoopster mij deze primer aan. Dit is de 'smoothing primer' van Sephora en belooft ervoor te zorgen dat je make-up voor een lange tijd goed zal blijven zitten. Ik ben erg benieuwd, waarschijnlijk zal ik deze samen met de foundation, in één artikel reviewen. Normaal gesproken kost de Primer € 12,10

links de primer en rechts de foundation. De foundation komt een beetje oranje over op de foto, in het echt is hij veel lichter. Betere swatches zullen komen in de review. 


Als derde heb ik een oogschaduw-duo gekocht in de kleur 01 intense black. Ik ging eigenlijk voor een blush, die ik de vorige keer in dezelfde actie gekocht had, maar die waren helaas al uitverkocht. Dit duo sprak me wel aan, met name de onderste, donkere kleur. Dit duo kost normaal gesproken €15,90, wat ik een beetje veel vind, voor deze kwaliteit (zie hieronder)


Dit zijn de swatches van het oogschaduw-duo en ik moest voor dit resultaat best een paar door de oogschaduw en vervolgens op mijn hand gaan. De kleuren komen niet helemaal goed over, en de donkere kleur valt me eigenlijk een beetje tegen. Ik ga hier denk ik nog wel eens een look mee maken, die zal ik dan waarschijnlijk ook online zetten.


Dit was het artikel voor vandaag, hebben jullie nog gebruik gemaakt van de Sephora-actie?

Liefs,
Elana

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Thanks for reading! Ik vind het leuk om jullie meningen te horen en ik probeer zo snel mogelijk ook op jouw blog te kijken!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...