19 okt. 2011

Start spreading the news, i'm leaving today..

Hello everybody! Im schrijf dit terwijl ik met mijn favoriete snoepjes, namelijk Wonka Nerds op het bed in de hotelkamer lig. Vorige week was ik in Rome en deze week zit ik dus in new york. Het is hier echt geweldig, ik heb natuurlijk als shopaholic veel te veel gekocht en kan niet wachten om shoplog artikels en reisverslagen te gaan schrijven. Ook heb ik natuurlijk een aantal make-upjes gekocht ( van oa. Too faced, kiko en wet'n wild) waar reviews van zullen komen. Het enige vervelende is dat ik twee artikels kwijt ben, ik had twee tags ingevuld, maar die zijn op miraculeuze wijze verdwenen... Ik zal ze als ik terug ben en tijd heb zo snel mogelijk opnieuw maken! Nu ga ik maar eens uitzoeken wat ik wil eten vanavond, want door het tijdsverschil is het hier natuurlijk wat vroeger. Byebye! Liefs, Elana

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Thanks for reading! Ik vind het leuk om jullie meningen te horen en ik probeer zo snel mogelijk ook op jouw blog te kijken!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...