17 nov. 2011

Geshopt: ELF pakketje


 

Al een hele tijd zat ik erover na te denken een bestelling bij ELF te plaatsen. Ik had al een redelijke wishlist en ik was erg benieuwd naar een aantal producten. Twee weken geleden plaatste ik een bestelling met een aantal producten en die heb ik vorige week binnengekregen. Hierbij dus wat er allemaal in dat pakketje zat!


Als eerste bestelde ik twee producten van de Studio-lijn. Links ligt een bronzer in 'Golden Bronzer' en rechts de 'Complexion Perfection' poeder, waar binnenkort een review over komt. Beide kosten €4,00

Ik bestelde drie kwasten van de 1€ lijn, het gewone oogschaduwkwastje, het schuin-afgesneden oogschaduwkwastje en de 3 in 1 kwast. Deze bevallen prima, hoewel de haartjes van de schuin-afgesneden oogschaduwkwast een beetje stug zijn. Deze kosten per stuk dus €1

Ook bestelde ik twee 'Luscious liquid lipsticks' van de 1€ lijn, die echt prachtig zijn, maar waarvan er eentje meteen sneuvelde toen ik hem probeerde te testen. Dit zijn de kleuren 'Strawberry' en 'Pink lemonade'. Het enige wat je vervelend zou kunnen vinden is de geur. Ze ruiken niet hetzelfde, maar allebei wel een beetje apart. Ook deze kosten beide €1

Ik bestelde een oogschaduwquattro in 'Luxe', die tot nu toe goed bevalt een een oogschaduwbasis in 'Pearl', met glitter, waar een review over online zal komen. Deze kosten ook €1 per stuk.

Nog twee producten uit de 1€ lijn, namelijk een blush in 'Shy' en een all over color stick in 'Pink Lemonade'. De blush gaat een beetje lastig open, maar is wel prachtig en de all over color stick is mooi als blush en als lipstick. Beide weer €1

Dit nagellakje was ook €1 in de kleur 'Mint cream'. Ik heb hem nog niet getest, dus hier kan ik nog niet veel over zeggen, behalve dat ik de kleur prachtig vind.

Dit is het laatste product wat ik besteld heb. Deze is uit de minerale-lijn van ELF en kostte €5. Het is een lipstick in 'Nicely nuce', een hele bekende kleur, die echt prachtig is.

ELF is een van webshop die sinds ongeveer een jaar ook een Nederlandse versie heeft. De producten zijn redelijkgoedkoop, maar de kwaliteit is van bijna alle producten echt heel goed. Ze hebben ontzettend veel variatie in kleuren en producten dus ik zou zeker even een kijkje nemen. ELF heeft drie verschillende lijnen. De 1€ lijn, waarvan alles dus €1 kost, de studio-lijn, waarvan de prijzen tussen de €3 en €6 liggen en de minerale-lijn, waarvan de prijzen tussen de €4 en €6 liggen. Er staan genoeg reviews over op internet, dus als je wat wilt bestellen, maar je twijfelt over de kleur kan je het altijd even opzoeken. Ik zou dit sowieso aanraden omdat de kleuren op de website meestal niet overeenkomen met de kleuren in het echt.
Het enige nadeel aan deze webshop is dat de verzendkosten redelijk hoog zijn. Ik betaalde voor dit pakketje volgens mij rond de €6/€7 verzendkosten. Als je boven de €75 zou bestellen hoef je geen verzendkosten te betalen, dus misschien een tip om samen met andere mensen te bestellen, zodat je geen verzendkosten hoeft te betalen of de verzendkosten kan delen.

Ik ben in ieder geval echt heel blij met bijna alle producten en ik ga in de toekomst zeker nog een keer bestellen. De levertijd is ongeveer 4 werkdagen en het zit allemaal redelijk goed verpakt, de duurdere producten natuurlijk wel wat mooier en beter dan de producten van €1, maar daar kan ik me wel in vinden. Dit was het dan alweer, thanks for reading!

Liefs,
Elana


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Thanks for reading! Ik vind het leuk om jullie meningen te horen en ik probeer zo snel mogelijk ook op jouw blog te kijken!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...