4 nov. 2011

Het is een irritatie-factortje

Hi Guys! Vandaag weer een artikeltje met 25 dingen waar ik me op dit moment aan irriteer. Enjoy, haha!

1. Het weer. Godsamme wat word ik chagrijnig van dit weer zeg, regen, kou, wind.. en we hebben niet eens een fatsoenlijke zomer gehad!
2. Vroeg opstaan. In de kou.
3. Het achterlicht van mijn fiets. De ene dag doet hij het, de andere dag vertikt hij het. Top.
4. Mijn wiskundeleraar. Het is zó moeilijk en hij kan het niet uitleggen. Ik zal hém eens even door 17 delen! (Max, als je dit leest, iknow, maar het is zo grappig, haha)
5.  Een slecht of matig cijfer hebben voor iets waar je heel goed voor geleerd hebt.
6. De hond uit moeten laten als het net begint te stortregenen.
7. Mijn bewegingsdocent op theater.
8. Mensen die áltijd van een mug een olifant maken.
9. Dat er één kleurtje uit mijn sleek-palette bijna op is en ik nergens een goede vervanger kan vinden.
10. Gechipte nagellak.
11. Dat er op de een of andere onverklaarbare reden nog steeds een mug in mijn kamer zit.
12. Een vervelend kind bij latijn.
13. Dat ik mijn lieve vriendinnetjes te weinig zie.
14. Dat leiden, hillegom en Lisse niet om de hoek zijn.
15. De douche die random koud wordt.
16. Mensen die kleine kinderen uitschelden op youtube.
17. Dat het maar één keer in de week zaterdag is.
18. Dat ik zo vreselijk hard moet werken voor school.
19. En er vrij weinig voor terugkrijg.
20. Dat het nog twee maanden duurt voor "wie is de mol" weer begint.
21. En dat "de Co-assistent" helemaal van de tv is.
22. Dat ik niet in New York woon
23. Dat ik standaard verkouden ben bij een seizoenswisseling.
24. Chagrijnige mensen in winkels.
25. Dat mijn witte kleding na één dag niet meer wit is.

Zo. Dit was mijn zeik artikel weer voor eventjes. Zijn er ook dingen die jullie zo irriteren op dit moment. Tell me!

Liefs,
Elana

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Thanks for reading! Ik vind het leuk om jullie meningen te horen en ik probeer zo snel mogelijk ook op jouw blog te kijken!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...