22 nov. 2011

Review: Kiko Blush

Bij deze de review over een prachtige KIKO blush die ik kocht in Rome. Read on!


Kleur: 02 Fancy Coral

Met flits

Zonder flits.

Verpakking: I like! Ik vind het net als de oogschaduw erg luxe ogen, al helemaal door het "fluwelen" zakje en de gouden verpakking.

Kwaliteit: Er zit opzich best wel wat pigment in, samen met redelijk veel glitter. Ik vind hem supermooi, maar ik draag hem niet iedere dag omdat ik hem voor school iets te heftig vind. Ook blijft hij best lang zitten, een gemiddelde schooldag overleeft hij makkelijk.

Prijs: €9,90 dus dat valt mee, voor wat je krijgt en voor hoe het eruit ziet.

Uiteindelijke oordeel: Een prachtig verpakte, goed gepigmenteerde blush ( hoewel dat op de foto niet helemaal zichtbaar is ) die supermooi is voor een avondje uit.

De kleuren komen niet helemaal mooi over op mijn camera, in het echt zijn ze nog wat feller.
Overige info: Er waren nog meer kleuren, die je geloof ik nog kan bekijken op de website van KIKO, maar voor zover ik weet kan je het niet bestellen als je in Nederland woont. Zoals ik in een eerder artikel al zei; Er moet ook een KIKO komen in Nederland, ik vind het echt een geweldige winkel!

That's it!
Liefs,
Elana



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...