23 nov. 2011

Review: KIKO lipsticks

Vandaag mijn laatste KIKO-review, en deze is over de twee lipsticks die ik kocht in Rome. Lees verder voor mijn oordeel.


Kleuren: Ik heb twee kleuren, maar die zijn niet van dezelfde lijn. De een ( Luscious Cream lipstick ) is in nummer 507 en is limited edition geloof ik en de ander ( Creamy lipstick ) is in nummer 399.

Luscious cream lipstic, 507

Creamy lipstick, 399

Verpakking: Net zoals de andere producten die ik heb van KIKO vind ik ook deze mooi verpakt. De kartonnen verpakkingen ogen simpel maar chique en de lipsticks zelf ( vooral de Luscious cream lipstick) vind ik ook mooi verpakt.


Kwaliteit: Ze zijn allebei goed gepigmenteerd en blijven redelijk lang zitten. Op een dag moet je ze denk ik 3 keer bijwerken voor de volle kleur, maar als je vaak drinkt of eet tussendoor kan het vaker zijn. Hetzelfde als de gemiddelde lipstick dus. Ze zijn allebei redelijk nude, zoals je hieronder kan zien.

Zonder iets.

Luscious cream lipstick

Creamy lipstick


Prijs: De Luscious cream lipstick is van de limited edition lijn geloof ik en kost €6,90 wat ik een prima prijs vind. De creamy lipstick is uit het normale assortiment en kost €4,90.

Uiteindelijke Oordeel: I love them! Ik gebruik ze allebei redelijk vaak en vooral de donkerdere kleur draag ik vaak naar school. Ze zijn lekker creamy en geven niet heel erg af. Ik vind ze geweldig!

Overige informatie: KIKO is niet in Nederland te koop, wat ik ontzettend jammer vind. De KIKO lipsticks uit het normale assortiment zijn verdeeld in meerdere categorieën; o.a. de creamy lipsticks, de shine lipsticks en de matte lipsticks. De limited edition lipsticks zijn ook onderverdeeld in drie soorten en iedere soort heeft een andere (kleur) verpakking. Je kan alle prijzen en producten op de site checken en mocht er een
vriend(in) naar Italië of winkelcentrum Oberhausen ( Duitsland ) gaan kan je die misschien even lief aankijken. Wat er op de website staat is op dit moment ook te koop in de winkels, dus als je daar wat uitzoekt kan je er bijna zeker van zijn dat ze het ook daadwerkelijk in de winkel hebben.


Dat was dan mijn laatste KIKO-review artikeltje, ik heb ook nog twee nagellakjes gekocht, maar daar komt nog wel eens een NOTD mee.

Liefs,
Elana





LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...