11 nov. 2011

Review: Kiko Oogschaduw


Vandaag een review over de KIKO oogschaduws. Deze zijn helaas niet in Nederland te koop, maar wel op enkele plekken in Duitsland en in Italië. Wil je weten wat ik van deze producten vind? Read on!

Toen ik met school naar Rome was en een KIKO tegenkwam was ik in eerste instantie heel erg benieuwd naar de winkel. Ik had nog nooit iets van KIKO gehad en wilde graag een paar dingetjes uitproberen.
Zo ook deze oogschaduws. Ik ben al een hele tijd opzoek naar een mooie beige/goudkleurige shimmer oogschaduw als onderbasis, als vervanger van die uit mijn Sleek palette. Ook wilde ik graag een mooie cranberry kleur voor in mijn buitenste ooghoek, want die uit mijn E88 palette is vrijwel op. Daarom nam ik deze twee kleurtjes van KIKO mee.

Kleuren: De lichte is in kleur 130 en de cranberry in kleur 136. De lichte kleur lijkt mat, maar er zitten hele kleine shimmertjes in. De Cranberry kleur bevat ook een hele mooie shimmer.

Verpakking: Ik vind ze mooi verpakt. De doosjes zelf zijn niet zo speciaal, de kartonnen verpakking lijkt verdacht veel op die van MAC, Simpel, strak, maar toch chique. 

Kwaliteit: De kwaliteit is oké, ze zijn opzich redelijk gepigmenteerd, hoewel je op de foto hieronder de lichtste kleur niet zo goed ziet. De lichte evenaart jammergenoeg mijn favoriete kleurtje niet, maar hij is wel mooi en ik heb hem dan ook al een aantal keer gebruikt.

Prijs: € 3,90 (!!) Deze oogschaduws zijn heel erg goedkoop, vooral voor hoe ze eruit zien! Dat was ook één van de voornaamste redenen waarom ik ze meenam, de kwaliteit leek in de winkel al goed en voor de prijs hoef je het eigenlijk ook niet te laten

Uiteindelijke oordeel: Ik vind het jammer dat ze geen namen hebben, maar dat is eigenlijk ook geen ramp. De prijs/kwaliteit verhouding vind ik helemaal goed, achteraf vind ik het wel jammer dat ik niet meer kleurtjes heb meegenomen. Ik hoop dat er ooit een KIKO winkel in Nederland komt.. (:

Dit was 'm voor vandaag!

Liefs,
Elana



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...