9 nov. 2011

Shoplog New York

Made it Myself :)

Zoals jullie al in de titel kunnen lezen laat ik jullie vandaag zien wat ik in New York gekocht heb. Een reisverslag ( wel iets korter dan dat van Rome, haha) zal volgen. Enjoy!


Natuurlijk heb ik redelijk wat gekocht in New York. Ik heb ook voor veel mensen cadeautjes meegenomen, maar die zet ik niet allemaal in dit artikel, simpelweg omdat ik ze niet op de foto heb en ze al heb gegeven.
Elke keer dat we geshopt hadden, maakten we een foto van alle aankopen. Dit is van dag één en vooral ook voor andere mensen die wat dingetjes wilden hebben. Alsnog even leuk om te laten zien.


Op bovenstaande foto staat bijna alles wat ik heb gekocht die week. Er missen nog spullen van Victoria's secret ( en die blijven geheim. haha) en mijn uilenketting.
De twee kettinkjes die je ziet heb ik van mijn zusje gekregen. ééntje is een gekleurd uiltje en de ander een tag met daarop "Sisters at Heart" echt superlief.
Daarnaast heb ik twee vesten gekocht, een warme grijze van Abercrombie & Fitch en een donkerblauwe van Hollister.
Het blousje wat je ziet is van de Forever 21 en de twee shirtjes van Abercrombie & Fitch.
Verder heb ik drie paar schoenen gekocht; Nike's, Vans en lage uggs in Chestnut. Daarnaast liggen twee coca cola flesjes en het parfum van A&F wat je in de winkel ruikt, 50 ml.
Ook hebben mijn zusje en ik voor belachelijk veel geld M&M's gekocht in de M&M store, wat echt best wel vet was ( foto's komen in het reisverslag ) en hebben we veel voor vriendjes en vriendinnetjes gekocht.
Oh, ik zie ineens dat er twee broeken missen, die we op de laatste dag kochten. Er horen dus nog twee Levi's broeken bij.
Tsja. Een makeup-aholic gaat naar New York en komt terug met.. Juist. Make-up. Ik moest me echt inhouden om niet de hele 'Duane Reade', de drogist maar dan héél groot, leeg te kopen.  Als ik het zo bij elkaar zie is het niet eens zoveel eigenlijk.. Ik heb ook nog een Rosebud-salve in Minted Rose gekocht, maar ook dat deed ik op de laatste dag, toen ik alles al had ingepakt.
Linksboven zie je de twee duurste aankopen. Dit zijn twee dingen die ik eigenlijk al ontzettend lang wilde hebben en nu dus eindelijk gekocht heb. Over de oogschaduwbasis zat ik te twijfelen, ik wilde namelijk óf de UD Primer potion óf de Too Faced shadow insurance kopen. De ontzettend aardige MUA in de Sephora hielp me en raadde me de Too Faced shadow insurance aan,
omdat hij langer schijnt blijven te zitten, maar wel ietsjes duurder was. Ik stond er nou toch en besloot hem te kopen. Ik kan jullie vertellen dat het een ontzettend fijn product is, maar dat er geen review van komt omdat er al duizenden online staan, haha.
Daarnaast het verschrikkelijk mooie Natural Eye palette van Too Faced. Ik wilde deze eigenlijk al héél erg lang, maar vond €40 simpelweg te duur. Toen hij hier verkocht werd voor $38 én de vriend van mijn moeder zei dat hij de Tax wilde betalen omdat ook hij het een erg mooi palette vond, ging ik overstag. It's mine!

Prettyyy <3

Hierover zelfde verhaal. Er staan al zó ontzettend veel reviews over dit product online dat ik even pas. Hij is geweldig, goed gepigmenteerd en je kan er fantastische looks mee maken. Punt.

Verder heb ik wat spulletjes van Wet'n Wild gekocht. Ik had al één lipstick die ik echt heel mooi vond, dus daar heb ik er nog eentje van gekocht. Dit is de kleur 'Wine Room' en hierover zal ook geen review verschijnen omdat ik hem verder niet zo bijzonder vind. Ik had al een soortgelijke en kende de lipstick dus eigenlijk al.
Ook heb ik twee blushes gekocht, waar binnenkort wél een review over komt, dus mocht je daar meer over willen weten moet je het even in de gaten houden. Ik heb de kleuren "Pearlescent Pink" en "Berry Shimmer".
Ook heb ik een beroemd oogschaduwtrio en een nagellakje gekocht. Deze twee zullen ook aan bod komen in een review / NOTD.

Daaronder liggen wat Random lipproducten die ik  ook niet ga reviewen. Ik heb dus twee rosebud salves, een tubetje carmex, een pepsi-cola lipbalsem in Wild Cherry en een lipsmacker in Nerds ( OMG, dit is echt het beste ooit, het ziet eruit, smaakt en ruikt als mijn favoriete snoepjes! )

That's it for today! Hope you liked it!

Liefs,
Elana

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Thanks for reading! Ik vind het leuk om jullie meningen te horen en ik probeer zo snel mogelijk ook op jouw blog te kijken!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...