1 nov. 2011

Tag #4 Nailpolish!


De uitvinder van nagellak verdient van mij een grote prijs. Ik vind Nagels lakken ontspannend, leuk, het kan creatief zijn én het ziet er super uit als je nagels perfect gelakt zijn. Need i say more? Deze tag vond ik ergens en ik wilde hem graag overnemen. So, lets talk about nailpolish!



Uit hoeveel lakjes bestaat jou stash?
Ik heb ze net even allemaal geteld, en ik kom zonder mijn nail-art stripers, maar mét topcoat en basecoat uit op 58

Van welk merk bezit je de meeste lakjes?
Catrice, daar heb ik elf lakjes van.

Wat is de meest voorkomende kleur?
Eens even kijken.. Ik heb eigenlijk vooral heel veel verschillende kleurtjes, maar de roze/rood tintjes komen wel veel terug, evenals koraalkleurtjes, die ik echt prachtig vind.

 Zijn er kleuren/finishes die je niet bezit?
Ik heb geen holografische lakjes, maar ik heb er wel eentje op het oog, van O.P.I.

Welke nagellak draag je het meest (kleur/merk/naam)?
Ik wissel heel erg veel, maar ik vind:
- Gosh- Lavender love
- Catrice- Raspberry fields forevcer
- Kiko- 339 ( leuke naam hè?)
Alledrie heel mooi.

Bij welk lakje blijf je je afvragen waarom je die nog niet hebt weggegooid?
Een rare, merkloze donkerrood die supergoed dekt, maar heel langzaam droogt en eigenlijk niet heel mooi is. Jeugdsentiment ofzo, maar ik gooi hem nooit weg als ik mijn stash opruim.

Gebruik je een basecoat?
Ja, van KOH

Gebruik je een Topcoat?
Ja, van Maybelinne NY

Werk je liever met stempels of uit de losse hand met nailart?
Stempels is makkelijker, meestal bij mij ook mooier, maar uit de losse hand vind ik leuker, haha.

Hou je van shimmers/glitters of liever een creme finish?
Creme nagellak draag ik het meest, maar ik vind een metallic finish ook wel mooi.

Voel je je kaal zonder nagellak?
Ja, enigszins wel. Erg eigenlijk, haha.

Hoeveel lakjes heb je de afgelopen week gekocht?
Twee. Purplelized en 'I wear my sunglasses at night' van Catrice.

Wil je deze tag overnemen? Dat mag altijd, veel plezier ermee!

Liefs,
Elana

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Thanks for reading! Ik vind het leuk om jullie meningen te horen en ik probeer zo snel mogelijk ook op jouw blog te kijken!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...