13 nov. 2011

Tag #5 Happy things


In deze tag is het de bedoeling dat ik tien dingen opnoem waar ik gelukkig van wordt. Dus, dat ga ik doen. Heel veel plezier!



1. Vrienden. Ik heb echt geweldige vrienden. Niet alleen op school, maar vooral buiten school, op theater, op de manege, mensen die ik ken van kampen, bijeenkomsten etc. Er zijn een paar mensen op deze wereld waar ik wel elke minuut tegen kan zeggen dat ze zó ontzettend veel voor me betekenen, omdat ze er simpelweg gewoon altijd voor me zijn, hoe ver weg ze ook wonen.

2. Zon. Als ik wakker word door het zonnetje dat door mijn raam schijnt kan mijn humeur al bijna niet meer stuk. Ik houd van de zon, van de warmte, het zwembad, het strand, jurkjes, rokjes, korte broeken, ik vind het allemaal geweldig. Ik ben echt een zomermens, ik weet niet waarom, maar ik wordt altijd een beetje humeurig van regen, wind en vervelende sneeuw als je naar school moet fietsen.

3. Feestjes. Mijn verjaardag, bonte avonden, kerst, oud en nieuw, spontane feestjes, slaapfeestjes, ik word er gewoon heel vrolijk van. Ik kan echt van familieweekendjes, etentjes en goede gesprekken genieten. Een mens heeft dat gewoon nodig, vind ik.

4. Dieren. Ik word vrolijk van wandelen met de hond, knuffelen met de kat, een buitenritje op het paard of gewoon lekker tegen ze aankletsen, want ze praten toch niet terug. Misschien ben ik een beetje apart, maar ik vertel hele verhalen tegen mijn hond als ik hem uitlaat. Tegen mijn kat als ik hem knuffel. Tegen mijn paard als ik hem poets. Gewoon, omdat ze nooit zeggen "Zeg houd nou eens je mond, ik heb nu wel genoeg gehoord". En ze kijken altijd zo lief en begripvol  (:

5. Grappige filmpjes. Ik kan een hele avond lachen met mijn vader om de meest domme, pijnlijke, grappige bloopers op tv of op youtube. Een serie "snelle filmpjes" zoals wij dat thuis noemen, kan mijn dag helemaal goed maken.

6. Een goed cijfer. Een goed cijfer voor iets waar je hard voor geleerd hebt voelt echt geweldig. Dan heb je echt het idee dat je voor iets gewerkt hebt. En het motiveert mij altijd om nog beter mijn best te gaan doen voor alle andere vakken, omdat goede cijfers gewoon leuk zijn (:

7. Lieve sms'jes, kaartjes, tekstjes, briefjes etc. Ik kan echt blij worden van een lief smsje als ik ga slapen, wakker wordt of me eventjes niet zo lekker voel. Ik vind het heel leuk om te lezen en dan te weten dat er mensen aan me denken op zo'n moment.

8. Applaus. Applaus, staande ovaties en fluitende mensen na een voorstelling voelt gewoon heel erg goed. Je krijgt de bevestiging dat het leuk was, dat mensen genoten hebben en dat je gewerkt hebt voor een doel en dat doel bereikt hebt. Iedereen die wel eens op een podium staat zal begrijpen wat ik bedoel.

9. Vakantie. Dit is natuurlijk heel standaard. Maar ik bedoel eigenlijk niet de vakantie opzich ( die natuurlijk ook niet verkeerd is ) maar echt het op vakantie gáán. Een weekje naar mijn opa en oma in Noordwijk, een weekje met mijn beste vriendinnetjes naar Drenthe, naar ons huis in Frankrijk, ik vind het allemaal even leuk. Op zo'n weekje kan ik me echt heel erg verheugen.

10. Sporten. Ik vind sporten heel erg leuk. Eventjes je gedachten op nul, gewoon bezig zijn met wat je aan het doen bent, wat je wil bereiken. Ik ben een ambitieus persoon en ga overal met 200% voor, dus ook bij het sporten. Als je eenmaal je doel bereikt hebt voelt dat heel goed.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Thanks for reading! Ik vind het leuk om jullie meningen te horen en ik probeer zo snel mogelijk ook op jouw blog te kijken!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...