24 nov. 2011

Tag #7 25 vragen!




Zoals je aan de titel van deze blogpost al kan zien doe ik mijn 7e tag vandaag! In deze tag beantwoord ik 25 vragen over allerlei verschillende soorten onderwerpen, read on!



Heb je huisdieren?
Jep. Ik heb een hond, Faldo en een kat, Wiski

Noem 3 dingen op die op dit moment het dichts bij je liggen
Mijn blackberry, mijn horloge en de afstandbediening van de tv

Hoe is het weer op dit moment?Vre-se-lijk. Het is  heel koud en er waait een vreselijke wind. Gelukkig zit ik even binnen.

Rijd je auto? Zo ja, heb je wel eens een ongeluk gehad?
Nee, ik ben pas zestien.

Hoe laat stond je vanmorgen op?
Volgens mijn om half elf. Ik was vrij vandaag omdat we gisteren schoolfeest hadden, ik sliep met een aantal meisjes bij een vriendin.

Wanneer heb je voor het laatst gedoucht?
Vanochtend

Wat is de laatste film die je hebt gezien?
Unknown. Goede film!

Wat staat er in je laatste smsje?
Thaaanks. ;) tot morgen xxx

Wat is je ringtone?
Mijn telefoon staat vrijwel altijd op trillen of stil. Volgens mij is het 'Birds' van Chef'special.

Ben je wel eens in een ander land geweest?
Ja! Ik houd heel erg van reizen.

Hou je van sushi?
Jaa! Sushi vind ik echt heel erg lekker. Niet alle natuurlijk, maar de meeste sushi ( en dan vooral de maki-rolletjes met zalm en komkommer ) vind ik heel lekker!

Waar doe je je boodschappen?
Meestal doet mijn moeder boodschappen, en bij mijn vader mijn stiefmoeder. Volgens mij vrijwel altijd bij de AH of bij de plus. En af en toe bij de Lidl en voor feest-inkopen gaan we naar de VEN.

Heb je ooit medicijnen ingenomen om sneller in slaap te vallen?
Nee.

Hoeveel broers/zussen heb je?
Twee. Een zusje van 14 en een halfbroertje van 5.

Heb je een gewone computer of laptop?
Ikzelf heb een laptop, we hebben wel gewone computers thuis staan.

Hoe oud word je op je volgende verjaardag?
17

Draag je contactlenzen of een bril?
Nee.

Verf je je haar?
Ja, ik heb van nature blond haar. De laatste jaren werd het een beetje raar asblond en heb ik het terug goudblond geverft. Deze kleur vind ik het mooist bij mezelf.

Vertel iets over je planning van vandaag
Vannacht had ik schoolfeest en daarna sliep ik dus bij een vriendin. Daarna ging ik even thuis bijkletsen met mensen en nu zit ik nog even uit te rusten van gisteren. Vanavond ga ik met mijn vader naar INholland voor studievoorlichtingen.

Wanneer heb je voor het laatst gehuild?
Afgelopen zaterdag, toen ik een goed gesprek had met mijn beste vriendin.


Wat is de perfecte pizza?
De lekkerste pizza op dit moment vind ik mozzarella, pesto, tomaat. That's all.

Wat vind je lekkerder? Hamburgers of cheeseburgers?
Hamburgers van de MAC. Haha.

Heb je wel eens een nacht doorgehaald?
Ja, haha. Op feestjes die te leuk waren om te gaan slapen, op kamp etc. Ik kan er redelijk goed tegen.

Wat voor kleur ogen heb je?
Bruin

Proef jij het verschil tussen Pepsi en Coca Cola?
Ja! Ik vind coca cola light sowieso de lekkerste cola, maar zowel pepsi als pepsi light vind ik niet te drinken. Bah.


Well, that's it for today! Hope you liked it!
Liefs,
Elana

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...