11 dec. 2011

365 dagen challenge


Over precies een jaar krijg ik als het goed is mijn theaterdiploma, voor het met goed gevolg afronden van de zes jaar  (waar ik met heel veel plezier, net als de meesten in mijn groep trouwens, ietsjes langer over heb gedaan) theaterlyceum. En daarom begin ik morgen met mijn 365 dagen challenge, als √©chte eindopdracht. Tot nu toe hebben alle examenklassen die gehad en dit jaar zijn wij aan de beurt. Op 11-12-11 begin ik met mijn challenge. Wil je weten welke dat is? Read on!
Vanaf 11-12-11 maak ik elke dag een foto van iets dat me inspireert of blij maakt. Het maakt niet uit of ik deze foto maak met een camera, telefoon of whatever, als er maar een foto is. Deze foto's sla ik in een speciale map op in mijn computer en bewerk ik volgend jaar tot een mooie compilatie. Tenminste, dat is het plan. Of ik het ga redden? Ik weet het niet, maar ik hoop het wel. Ik heb deze zelf gekozen, uit 25 opties die we hadden, waarvan er niks dubbel gedaan mocht worden. 
Ik heb bedacht dat ik elke zondag een artikel online zet met 7 foto's, dus alle foto's die ik die week gemaakt heb, te beginnen met volgende week zondag dus.

Dit was dan even een kort-update artikeltje over deze challenge, wat ik leuk vond om met jullie te delen :)

Liefs,
Elana

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...