13 dec. 2011

Colorful Paintings


Vandaag laat ik jullie een look zien die ik op heb gehad in mijn laatste voorstelling. Het was geen gewone voorstelling, wij, de examenklas hebben hem in twee weken tijd in elkaar gezet en lopend gemaakt. In eerste instantie wisten we niet of het wat ging worden maar uiteindelijk waren we allemaal tevreden met het resultaat van de voorstelling.  Read on!


Onze voorstelling heet; Colorful paintings en daar zit weer een heel verhaal achter. Ik moest voor de voorstelling drie keer in de make-up, maar deze look sprong er voor mij wel echt uit. Tijdens de voorstelling maakte ik hem niet zelf, maar ik heb hem wel zelf bedacht. Dit keer heb ik hem, wel met andere producten dan toen, dus ook zelf gemaakt. Kijk mee! 


 Dit is de look full-face. Ik weet dat mijn wenkbrauwen er niet uitzien op het moment, maar op de foto's viel het me ineens heel erg op, maar ach, daar gaat het nu niet om. Ik ben tevreden met het resultaat!


 Hier zie je mijn rechteroog, met de donkere kleuren. Ik gebruikte een matte groene over mijn gehele ooglid tot aan mijn wenkbrauw, een matte blauw in mijn binnenste ooghoek en een shimmer blauw-groen in mijn crease. Aan de buitenkant zit een matte paars. Als eyeliner gebruikte ik er eentje van essence, in de kleur  breezy beach.
Dit is mijn linkeroog, de wat lichtere kleuren dus. Hier gebruikte ik een gele over mijn gehele ooglid tot aan mijn wenkbrauw, een matte oranje in mijn binnenste ooghoek en een shimmer oranje met een goudshimmer in mijn crease en in mijn buitenste ooghoek een matte rood. Als eyeliner gebruikte ik hier pinkadelic, ook van essence.


Hierboven zie je nog twee zijaanzichten. Op mijn lippen heb ik in regenboogvolgorde ( net als bij mijn ogen dus eigenlijk) de kleurtjes aangebracht. Hiervoor heb ik een speciale basis gebruikt, en daaroverheen oogschaduw ( dit is zeker niet iets om elke dag te doen, maar voor een voorstelling of een avondje kan het best. Meestal geeft dit net iets extra's en met een goede basis kan het geen kwaad )

Zouden jullie zoiets willen dragen?

Liefs,
Elana

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...