22 dec. 2011

Favoriete producten

Iedereen heeft wel een aantal producten die ze gebruikt als ze even niks anders weet, of gewoon altijd gebruikt. Ook ik heb deze producten en vandaag deel ik die met jullie! Het is niet alleen make-up, maar ook verzorgingsproducten en een aantal sieraden. Kijk mee, naar mijn favoriete producten!



Als eerste twee verzorgingsproducten en een parfum. Ik gebruik in de winter al-tijd bodybutter, omdat ik standaard een droge huid heb en het ook nog eens lekker ruikt. Deze is van de Bodyshop, die ik stiekem eigenlijk wel het fijnst vind. Ik vind veel geuren lekker, dit is toevallig Passievrucht. 
Als tweede mijn Weleda Iris dagcrème. Deze hydrateert goed en ruikt lekker. 
De parfum die je ziet is 'Madame' van Jean Paul Gaultier. Dit is eigenlijk mijn standaard geurtje, ik vind 'm zó lekker! Ik heb ook al een 50ml backup, want deze is bijna leeg. 

Hier mijn primers. De sephora foundation-primer vind ik heel fijn en de Too Faced shadow insurance vind ik ook echt geweldig. Deze twee gebruik ik iedere dag onder mijn gezichts- en oogmake-up. 

Hierboven heb ik eigenlijk een beetje gesmokkeld. Mijn sleek-palette vind ik nog steeds echt prachtig, maar de laatste dagen gebruik ik mijn E88 palette ook heel veel. In een aantal kleurtjes zie je al pan of zit een deuk, want ik gebruik niet alle kleurtjes voor dagelijkse looks. 

Hierboven de gezichtsmake-up. Links mijn mny-blush, mijn complexion-perfection powder van ELF en mijn healthy mix foundation van Bourjois. Alledrie gewoon superfijne producten, niks op aan te merken.

Hierboven eigenlijk de random dingen. De eyeliner van born pretty store vind ik nog steeds heel fijn, de Luscious liquid lipstick van ELF gebruik ik vrijwel iedere dag en de Rosebud salve zit standaard in mijn etui. 

Als laatste vier sieraden die ik ontzettend leuk vind. De armbandjes komen uit Amsterdam en Maastricht en de uilenketting uit New York. 

That's it! Ik heb geen mascara of oogpotlood erbij gedaan want dat verschilt nogal. Dit zijn de dingen die ik vrijwel dagelijks gebruik/draag. Hope you liked it!

Liefs,
Elana

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...