10 dec. 2011

Let it snow!


De laatste weekjes hard werken voor onze welverdiende kerstvakantie zijn aangebroken. Onze agenda's staan vol met proefwerken, SE's, verslagen enzovoorts, omdat dat nog even moet voor die twee weekjes van rust. Het wordt kouder buiten, de winterjassen en handschoenen worden achter de zomerjurkjes vandaan gehaald en de warme chocomelk is niet aan te slepen. Dé feestjes-tijd van het jaar, december.


Ik kijk nu alweer uit naar die twee weekjes vakantie. Lekker uitslapen, kerst vieren met familie en vrienden en bijkletsen met mensen die je door school nauwelijks spreekt. Even geen leerwerk, stress voor huiswerkcontrole of irritaties over je wiskundedocent. Freedom!

Hoewel ik sneeuw ontzettend vervelend vind als ik moet fietsen vind ik wel dat het bij de kerstvakantie hoort. Sleeën met mn broertje, sneeuwpoppen bouwen in de tuin en sneeuwengeltjes maken, gewoon omdat het kan. Dus, lieve sneeuw, wil je alsjeblieft nog twee weekjes wachten met het wit maken van onze wereld?

En ook in de winkels wordt je alweer doodgegooid met kerstaanbiedingen, limited editions gerelateerd aan kerst ( TBS en lush!) en ga zo maar verder. Ook ik heb al een verlanglijstje opgesteld met dingetjes die ik graag zou willen hebben, want wij vieren kerst altijd met cadeautjes :)

Omdat je hier hebt kunnen lezen dat fotografie behoort tot mijn 'Fascinations' doe ik er natuurlijk even een paar mooie plaatjes bij :)



Sleeën! 





Blijhoofd :) 
Liefs,
Elana

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...