25 dec. 2011

Love for this Music



Vandaag deel ik met jullie een aantal liedjes en clips die ik óf gewoon heel leuk vind, óf die heel veel indruk op me hebben gemaakt. Ik houd ontzettend van muziek, ik luister ook bijna altijd wel naar muziek en er zijn een aantal liedjes die ik op dit moment veel luister. Read on!



The A-team van Ed Sheeran is een ontzettend mooi nummer, maar vooral die clip (die ik ken dankzij Maxim) maakte heel veel indruk op me. Ik kon er wel om huilen. 


Somebody that i used to know, van Gotye vind ik ook een heel mooi nummer. Deze clip doet me denken aan mijn laatste stuk, waarin we allemaal een schilderij waren op een bepaald moment, en de uitdrukkingen van de zanger en zangeres vind ik echt geweldig. 

 
Dit is echt zo'n meezingnummer, het blijft lekker in je hoofd hangen. Dit liedje maakt me vrolijk, ik vind het echt een geweldig nummer. One Direction- What makes you beautiful


Dit is alweer een oude, maar ik blijf het een ontzettend goed nummer vinden. De emotie die zíj in haar stem legt, vind ik echt waanzinnig. Het is een pakkend nummer, waar ik zowel leuke als minder leuke herinneringen aan heb, en ik luister het nog steeds heel vaak. Adele- Rolling in the deep


Dit is ook zo'n nummer wat ik al een hele tijd luister, maar wat me nog steeds niet verveelt. De tekst vind ik heel leuk, de clip vind ik goed en het is zo'n relax-nummer wat je gewoon op kan zetten tijdens je huiswerk. I like! Birds- chef'special


Last Friday night van Katy Perry vind ik ook een ontzettend leuk nummer, maar het allerleukste vind ik de clip. Deze duurt acht minuten en er zit een heel verhaal omheen, zó grappig. Ik luister hem al een tijdje en vorige week hebben we er bij theater een pantomime op gemaakt, superleuk :)

Dit waren mijn favoriete clips/liedjes van dit moment, en misschien ga ik dit wel vaker doen, want ik vind het ook altijd leuk om dit van anderen te lezen. Wat luisteren jullie op dit moment veel?
 Hope you liked it!

Liefs,
Elana

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...