30 dec. 2011

Mijn 2011 in tien foto's.

2011 was weer een druk jaar, met veel leuke, maar ook minder leuke dingen. Vandaag deel ik met jullie een 10 foto's van mijn 2011, foto's met herinneringen aan het afgelopen jaar. Nieuwschierig? Kijk mee!

Alle foto's zijn in willekeurige volgorde, dus niet; januari, februari etc.

1.
Ponykamp mei 2011 met mijn vriendinnetjes. Hier staan we op 4 mei bij het monument voor de geliquideerden in de tweede wereldoorlog in het bos in Drenthe. We zingen hier met zijn allen het wilhelmus en zijn toen nog 1 minuut stil geweest. Ik ben trouwens het meisje in het rood. 

2.
Zelfde kamp, zelfde dag. Dit is een 'traditiefoto' bij de hunebedden. De oorspronkelijke foto is veel groter, omdat hij van heel ver weg werd gemaakt, daarom is deze versie een beetje onscherp. Dit was trouwens wel erg grappig, aangezien er mensen zaten te picknicken en wij er toen heel asociaal voor gingen staan, waarbij mijn paard toen ook nog eens vriendelijk naar achteren trapte. Heerlijk :)

3.
Voor mijn moeders 50e verjaardag zijn we naar NY geweest ( waarvan het reisverslag nog steeds in mijn concepten staat, oeps..) wat echt ontzettend leuk was. Hier een foto voor de Brooklyn Bridge, mijn zusje, ik en mijn moeder.

 4.
2011 was tevens het jaar dat ik 16 werd, op 25 mei. Ik vierde mijn verjaardag in het roze, met 10 hele lieve vriendinnetjes (er miste er eentje, die moest eerder weg ) bij mij thuis met een workshop visagie, en een hele nacht bijkletsen. Loveyouall! <3

5.

Op 20 mei kwam ook mijn hondje Faldo ter wereld. Wij kregen hem begin juli en hier hebben we hem nog maar een paar dagen. Zó klein..

6.
Ik houd van deze foto. Dit zijn mijn moeder en ik, want ik wilde een leuke foto voor in mijn agenda. Ik weet dat mijn moeder dit leest, houvanje! <3


 7.
Een weekje zomervakantie met mijn beste vriendin bracht ons op veel plaatsen en zo ook in Maastricht. In ons hotel was een papieren bord en daar heeft ze toen dit op geschreven, superleuk <3

 8.
In april voerden wij op school 'Elektra' op, in het kader van KCV. Ondanks dat het een stressvolle periode was, met onze chaotische docent, heb ik het toen ontzettend naar mijn zin gehad. 

9.
Mijn lieve vriendinnetjes die in Lisse wonen. Door school zie ik ze niet zo vaak, maar als we samen zijn is het altijd geweldig. Hier maakten we de hele middag foto's bij Landgoed de Keukenhof. Floor is echt zó'n ontzettend goede fotografe en we hebben er dus weer leuke plaatjes aan overgehouden. <3

10.
Gipsy is het allerliefste paard op de wereld. Hij wordt dan wel een beetje oud, maar ik heb hem ook dit jaar met veel plezier gereden. Hij staat hier een beetje sukkelig, maar hij kan ook ontzettend zijn best doen en mooi lopen. <3

Natuurlijk zijn er nog duizend andere leuke foto's van dit jaar, maar niet iedereen heeft toestemming gegeven om foto's te publiceren waar hij/zij opstaat en dat snap ik ook wel. Hierbij wil ik iedereen die mijn jaar compleet heeft gemaakt, die iets voor me betekend heeft dit jaar of er gewoon bij is geweest bedanken voor het afgelopen jaar.
Hoe was jullie 2011?


Liefs,
Elana

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...