20 dec. 2011

Pictures of the week #1


Vandaag week 1 van mijn 365 dagen challenge. Ik heb een aantal foto's gemaakt, waar ik ook even een verhaaltje bij zal vertellen. Ik ben tot nu toe nog erg enthousiast over deze challenge en hoop dat er nog veel meer leuke, mooie en inspirerende foto's bijkomen!


11-12
Ik was die zondag met drie lieve vriendinnetjes gaan high-tea-en bij één van hun thuis. Zij heeft zo'n  met de hand beschilderde olifant van 'The elephant parade' Die ik ontzettend mooi vind. En dat is dus deze. 
12-12
Vorige week maandag zaten we van 4 tot 9 's avond op school wiskunde te maken. Ja, ik weet het, het klinkt absurd. Maargoed, dat was dus omdat ongeveer de helft van de vijfde klas wiskunde B onvoldoende staat en de leraren een 'Bijspijkermiddag/avond' voor wiskunde hadden ingepland.  Op bovenstaande foto kun je onze eetvoorraad zien en onze goede moed. Het was overigens best gezellig :)

13-12
Ik probeerde mijn scheikundeproefwerk te leren op theater en toen was ik opeens mijn rekenmachine kwijt. Lieve vriendjes heb ik toch <3

14-12
6 uur 's avonds en het lijkt wel middernacht, zo donker was het al. 


15-12
Dit is mijn hondje van 8 maanden. Hij kijkt zo cutie <3

16-12
Mijn fotomuur. Ik ga hem veranderen, want deze foto's hangen er al twee jaar ofzo, maar ik houd echt van deze muur. Het zijn een beetje random foto's maar ik vind ze allemaal leuk. 

17-12
De kerstboom, gemaakt door mijn artistieke vriendje, haha. Ik vond 'm wel grappig.


 Dit waren mijn foto's voor deze week, niet hele bijzondere foto's, maar dat komt (surprisesurprise) door school, waardoor ik eigenlijk alleen mijn huis zie op een dag.

Liefs,
Elana

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...