27 dec. 2011

Pictures of the week #2


Hier week 2 van mijn 365 dagen challenge. In deze challenge maak ik elke dag een foto van iets wat ik leuk vind of wat me inspireert. Aan het eind van de challenge ( precies over 51 weken ) zal ik mijn theaterdiploma in ontvangst mogen nemen en een eindartikel met een overzicht van alle foto's maken. Kijk mee, naar mijn tweede week!

19-12-11
Hier fiets ik dus elke dag... één verschrikkelijk lange weg langs het water. Saai hè?

20-12-11
Elke dag als ik naar huis fiets kom ik hier langs en ik moet hier elke keer weer om lachen, haha. Ik vind het wel goed bedacht eigenlijk.. 

21-12-11
Voor mijn 'verslaafd aan verzamelen' artikel. Het zijn er 61, haha. 

22-12-11
Ik ging mijn beste vriend van het station ophalen en toen had hij een toffee-nut latte voor me gehaald <3  Ik vind die bekers zo leuk, haha. 

23-12-11
Omdat de ouders van mijn stiefmoeder gaan verhuizen naar Frankrijk van de zomer, hadden ze aan hun kleinkinderen gevraagd om voor hun een schilderijtje te maken,  wat ze daar op konden hangen. Ik was erg alweer erg creatief bezig..

24-12-11
Zaterdag is mijn vaste manege-dag en deze zaterdag had ik een paardje dat ik de laatste tijd vaak heb. Ze heet Shylo en is niet de makkelijkste, maar ze is ontzettend lief. Jammergenoeg reden er een aantal 'halfgevorderden' mee, waardoor onze les een beetje chaotisch werd.. 

25-12-11
Op eerste kerstdag gingen we met de ouders van mijn stiefmoeder, ons gezin en de drie honden die daarbij horen  lekker een uurtje wandelen. Mijn broertje,zusje en ik vonden het wel even leuk om op de foto te gaan en vandaar dus deze. 
Dit was dan alweer week twee, hope you liked it!
Liefs,
Elana

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...