6 dec. 2011

Review: ELF producten





Vandaag een review over twee producten van E.L.F, eentje van de studio-lijn en ééntje van de 1€-lijn. Ik heb deze samen met wat andere producten een tijdje geleden besteld en deze twee vond ik wel even een review waard. Read on!


Als eerste een product van de Studio-lijn, namelijk de 'Complexion perfection' powder.



Kleur: is hier niet van toepassing, deze is maar in één kleurencombinatie te krijgen. Er zitten vier kleuren in; roze, blauw, groen en geel. Dit zijn vier kleuren die alle andere kleuren neutraliseren, zoals rode vlekjes, donkere kringen etc. Maar, werkt het ook?

Verpakking: Netjes verpakt, het kwam ook nog in een kartonnen doosje, zoals je in mijn shoplog kon zien. Verder niks op aan te merken


Kwaliteit: Ik gebruik hem sinds ik hem heb íédere dag, wát een geweldig product. Hij verbergt de uitgesproken kleurtjes op je gezicht inderdaad een beetje maar het allerbeste vind ik dat hij je gezicht perfect matteert en dat dat dan ook nog een aardige tijd mooi blijft zitten.

Prijs: Hij kost €4 wat ik eigenlijk best goedkoop vind. 

Oordeel: Geweldig product voor een geweldige prijs! Het enige jammere is dat de verzendkosten van de webshop van elf best hoog zijn, maar die informatie kun je ook teruglezen in mijn shoplog.
Je kunt de kleurtjes hier nog best goed zien. Samen worden ze gewoon wit.

Als tweede een oogschaduwbasis uit de 1€-lijn.



Kleur: ik heb de kleur 'pearl', wat een kleur moet zijn voor onder een shimmer-ooglook.

Verpakking: De vormgeving vind ik oké, niet veel op aan te merken. Het enige vervelende vind ik het applicatortje en de draaidop. Het werkt een beetje onhygiënisch en je hebt al snel het idee dat er niet genoeg product uitkomt.


Kwaliteit: Met deze ben ik niet zo tevreden. Er zitten hele grote glitters in en hij laat je oogschaduw er absoluut niet langer opzitten. Als je het net hebt aangebracht heeft het wel eventjes een mooi effect, maar na een uur of twee zie je daar niks meer van. Erg jammer.

Prijs: Voor de prijs hoef je het niet te laten, hij kost dus maar €1.
Zie je de grote glitters? 
Oordeel: Ik ben niet zo tevreden met deze, maar door de prijs vind ik het geen ramp. Er is nog een normale versie, die volgens velen wel goed is, dus misschien ga ik die ook nog een keertje aanschaffen. 

Liefs,
Elana




LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...