2 dec. 2011

Review: Wet n Wild oogschaduwtrio



Vandaag een review over een product dat zó ontzettend bekend is onder beautybloggers, namelijk, de Wet n Wild oogschaduwtrio's. Ook ik heb er eentje gekocht in Amerika en vandaag deel ik mijn mening met jullie.



Kleur: Ik heb een naturel-trio, Walking on Eggshels.


Verpakking: Simpel zwart doosje met een appicatortje en een kwastje. Niks op aan te merken! In de kleurtjes staat gedrukt waar ze eigenlijk voor bedoeld zijn, maar meestal gebruik ik ze niet zo.

Kwaliteit: Nice! Ze kleurtjes zijn goed gepigmenteerd en ik vind het een perfect trio om mee te nemen voor een nude-look.

Prijs: Ik geloof dat deze ongeveer $3 kostte. Helemaal niet duur dus, maar ik zou niet weten waar je ze in Nederland nog kan kopen.. Ik weet wel dat Mascha dit trio in haar shop verkoopt voor €5.

Oordeel: Ik vind het net als bij de blushes jammer dat ik niet meer heb meegenomen! Maar er waren buiten deze niet echt veel trio's die me heel erg aanspraken.. Maar alsnog ben ik erg tevreden!

Overige info: Wet n wild is bijna niet meer in de winkels in Nederland verkrijgbaar. Op enkele webshops kan je geloof ik nog wel wat vinden en Mascha verkoopt enkele producten in haar webshop.

Linkerrij is zonder en de rechterrij met basis. Je ziet het verschil niet echt, maar toch.

 That's it! Hope you liked it!

Liefs,
Elana

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...