4 dec. 2011

Review: Wet'n Wild blushes

Dit is een review-artikel over iets wat je, helaas helaas, niet zo snel in een Nederlandse winkel zal vinden, maar waar ik wél heel enthousiast over ben. Namelijk; De Wet 'n Wild blushes! Wil je weten waarom?
Read on!





 Kleur: Ik heb twee kleurtjes, 834E, Berry shimmer en 831E, Pearlescent pink.


Verpakking: Ik vind deze verpakking een beetje cheap ogen en heel onhandig. Ze zijn heel groot en het kwastje wat erbij zit is natuurlijk handig, maar niet iets wat veel mensen zullen gebruiken. Ze hadden het kwastje er beter onder kunnen doen, zodat hij wat compacter werd of het helemaal weg kunnen laten. Het patroon en de kleuren zelf vind ik wel heel mooi.


Kwaliteit: In één woord; Geweldig! De kwaliteit en pigmentatie is zelfs zó goed dat aanbrengen met een gewone blushkwast soms al voor clownswangetjes kan zorgen. Ik breng ze aan met een Fan-brush. De swatchfoto's zijn gemaakt met één heel licht veegje over de blush.


Prijs: Ik heb ze in Amerika gekocht en daar waren ze  $3,00, wat omgerekend ongeveer €2,00/€2,50 is. Heel goedkoop dus!

Oordeel: Ondanks de onhandige verpakking ben ik wel echt verkocht. Ik vind ze geweldig en gebruik ze allebei vaak. *zucht.*  Had ik er maar meer meegenomen uit NY...

Overige informatie: Wet 'n Wild is  in uitgezonderd van een paar webshops niet in Nederland te koop. Vroeger kon je het geloof ik nog wel vinden bij de Trekpleister of DA maar tegenwoordig ook niet meer geloof ik. In Amerika is het echt een 'Drugstore' merk en heel goedkoop. De kwaliteit is van de producten echt super. Ik heb ook twee lipsticks en een nagellak en ook die bevallen me prima!

Liefs,
Elana



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...