8 dec. 2011

Tag #8 Alfabet!



 Ik heb het momenteel een béétje druk met school en te weinig tijd voor uitgebreide artikels, dus ik ging eventjes op zoek naar een leuke tag. Missie geslaagd? Ja! Lees maar verder..

In deze staan op volgorde van het alfabet een aantal dingen, waar je je eigen antwoord achter moet zetten. Easy, right?



Age: 16


Best friend: Hanne! Maar ik heb nog een aantal andere hele goede vrienden en vriendinnen.


Chore you hate: Afwassen. Wát een rotklus is dat.


Dreamhouse: Een landhuis met buren op acceptabele afstand, maar dan wel dichtbij een station, zodat ik makkelijk naar de "bewoonde wereld" kan gaan :)


Essential start of your day: Douchen. Anders word ik écht niet wakker.


Favourite colour: Rood en koraalkleurtjes.


Gold or silver: Zilver. Goud vind ik al snel ordinair worden.


Height: 1.65 m. Helaas helaas.


Instruments I play: Ik héb een gitaar, maar het ontbreekt me meestal aan tijd om er daadwerkelijk op te spelen, haha. Ik vind het wel heel leuk om  te doen.


Job Title (most recent): Ik geef theaterles en pas af en toe op.


Kids: Ik ben zestien... Voorlopig nog even niet dus.


Life is incomplete without: Vrienden en familie. Misschien heel cliché, maar zonder hun zou mijn leven echt incompleet zijn.


Music that you always listen to: Ik luister heel veel muziek, maar meestal draai ik één of twee nummers helemaal grijs, om ze vervolgens te gaan haten.


Nickname: Eh. Elaan, Laantje, laaneglijbaan ( mn broertje..), marshmellow, dwerg, smurf,kleintje.. Allemaal wel lief bedoeld hoor ;)


Overnight hospital stays: Ik heb gelukkig nog nooit ( behalve als newborn) in het ziekenhuis moeten overnachten..


Phobias or fears: Spinnen, haaien, mensen die apen nadoen en geesten. 


Quote from a movie: Als Tom en Summer in de Ikea zijn.Tom: ‘Darling… I don’t know how to tell you this, but… there’s a Chinese family in our bathroom.'
(500 days of summer)
Reason to smile: Vrolijke mensen, leuke gebeurtenissen, goede cijfers en lekker weer.


Siblings: Een broertje (5) en een zusje (14)


Time you wake up: Vanochtend ging mijn goede vriend wekker om 06:40. In het weekend meestal twee uurtjes later..


Underwear: haha, sure.


Very important date this year: Date als in datum? 23-04-2011.


Worst habit: Zeuren. Echt waar. En luiheid.


X-ray’s you’ve had done: Huh?


Yummy food you make: minipizza's! En smoothies of pasta pesto ;)


Zoo animal: Tijgers.
That's it! Als iemand hem wil overnemen, mag dat altijd, maar zeg het dan wel even, want ik vind het leuk om van anderen te lezen :)


Liefs,
Elana
ps. sorry, ik heb geen idéé waar blogger mee bezig is. Die stomme witte achtergrond wil niet weg.. 

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...