28 dec. 2011

Tag #9 All about me!


Vandaag weer een tag, een persoonlijke dit keer. Deze heb ik al een hele tijd in mijn concepten staan, maar ik heb heb hem eigenlijk nooit online gezet. Nouja, hier komt hij dan, let's get personal!



1. Heb je een tweede naam? 
Jep. Marianne. Ik ben vernoemd naar mijn oma van vaders kant, mijn zusje naar mijn oma van moeders kant.
2. Wat is je favoriete vak op school? Scheikunde en spaans. Ik leer spaans volgens 'Trayecto Español', een speciaal programma dat alleen op onze school gegeven wordt, wat ik heel leuk vind, maar best intensief is. Wij hebben 6 uur spaans in de week en er wordt van ons verwacht dat we spaans spreken in de les ( wat we bij lange na niet altijd doen, maar we kunnen het wel (; ) Hiermee ben ik ook op reis geweest naar Spanje, in een gastgezin in de vierde klas, waar ik heel veel van geleerd heb. Scheikunde vind ik gewoon interessant en mijn leraar is echt om te knuffelen af en toe, haha.
3. Wat is je favoriete drank? 
Op dit moment drink ik graag ice-tea, maar doordeweeks drink ik meestal gewoon water. qua alcohol? Ik ben niet zo'n drinker, maar een wijntje of cocktail op zijn tijd vind ik wel lekker.
4. Wat is je favoriete lied op dit moment? 

Gotye- Somebody That I Used To Know.. Mooi, chill nummer. 
5. Hoe gaan jou kinderen heten? Nog niet overna gedacht, haha. Soms maken we er grapjes over, maar daar blijft het bij ;)
6. Doe je aan een sport? 

Yep, ik rijd paard, doe aan fitness en dans een uur in de week ( dat laatste is voor theater, maar het is toch sport..)
7. Favoriete boek?
Ik vind veel boeken heel goed, maar een boek dat veel indruk op me maakte, was 'Het verloren symbool' van Dan Brown. Zó ontzettend goed geschreven!
8. Favoriete kleur(en)? 
Rood en lichtpaars. Ik weet eigenlijk niet waarom, maar dat is al heel lang zo ;)
9. Lievelingsdier(en)? 

Honden en paarden. Ja, ik ben er zo eentje. Eigenlijk niet in het algemeen, maar vooral mijn eigen.  Je kunt met allebei gewoon 'communiceren' en knuffelen en dan in het speciaal mijn eigen diertjes. Soms is het gewoon chill om tegen je dier te kunnen praten, en die van mij kijken altijd zo lekker begripvol <3
10. Favoriete Parfum?
Madame, van Jean Paul Gaultier. Ik draag dit luchtje bijna iedere dag, wat ik al vaker gezegd heb. Zó'n lekker geurtje dat me doet denken aan heel veel speciale momenten.
11. Favoriete vakantie? Ik ben op veel plekken geweest, maar de meest bijzondere vakantie die ik ooit gehad heb, was een 11-daagse cruise. Dat was echt een geweldige ervaring.
12. ben je afgestudeerd middelbare school? 

Nope, ik zit in 5 gymnasium..
13. Ben je ooit het land uit geweest? zo ja, hoe vaak? 

Ja, ik houd ontzettend van reizen, net als mijn ouders. Ik heb werkelijk geen idee hoevaak ik al uit Nederland geweest ben, maar ik ben afgelopen herfst nog naar Rome en New York geweest :)
14. Spreek je een andere taal? 
Engels, Spaans, Duits en nog een heel klein beetje Frans.
15. Hoeveel broers en zussen heb je? Een zusje en een broertje heb ik.
16. Wat is je favoriete winkel? 

De H&M, Lady sting en de Primark. Voor make-up de Sephora.
17. Favoriete restaurant? 
Wagamamma, Sushi time en Ibis in Lisse.
18. Hou je van school? 
Soms ben ik het een beetje zat, maar over het algemeen ga ik met plezier naar school, haha. 
19. Favoriete YouTuber? 

Ik kijk wel veel filmpjes, maar ik houdt toch het allermeest van de muziekvideo's van Boyceavenue :)
20. Favoriete film? Heb ik niet, ik vind ontzettend veel films leuk.
21. Favoriete tv-show? 

HNTM, Wie is de mol?, Wallander, House, Desperate housewifes en de Co-assistent.
22. PC of Mac? Mac! Ik heb nog een windows laptop, maar na mijn eindexamen krijg ik een Macbook. Mijn moeder heeft alle windows pc's al uit haar leven verbannen en ik ben het daar eigenlijk wel mee eens :)
23. Wat voor soort telefoon heb je? Blackberry curve. Voor nu vind ik 'm chill, maar als deze kapot is koop ik toch een iPhone. Ik heb dan wel al een ipod touch, maar oke.
24. Hoe lang ben je? 
Tsja. Ik ben maarliefst.. 1.65 m klein. Al vind ik het nu niet meer erg, ik kan hoge hakken dragen en mensen vinden het leuk om me op te tillen :)

That's it! Ik tag niemand in het bijzonder, maar ik vind het leuk als iemand hem overneemt. Zeg het dan even, want ik vind het superleuk om van anderen te lezen!

Liefs,
Elana

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...