13 jan. 2012

Elf Pakketje en mini-shoplog


Ik kreeg vorige week een mailtje van ELF met de boodschap; verzendkosten aan €1, tot middernacht! Ik, als heuse beautyaddict kon dit niet weerstaan en heb toen een aantal spulletjes besteld. Ook ben ik nog even met een vriendin de stad in geweest en heb 3 kleine dingetjes gekocht die ik even met jullie wilde delen. Dit dus allemaal in dit artikel, enjoy!

Als eerste de spulletjes die ik in de stad kocht:

 Links een soft'n shine lipbalm van Gosh in nr. 37, Soft Touch. Ik had er hier al eentje van, maar die ben ik ooit kwijtgeraakt op ponykamp, dus toen ik deze voor €2,50, nog volledig in de verpakking, in de kortingsbak zag liggen heb ik hem meegenomen.
Als tweede vond ik deze nepwimpers bij de H&M. Ik ben de laatste tijd op zoek naar exclusieve, expressieve dingen voor mijn eindlook voor theater en deze komen misschien nog wel van pas. Ze waren €3,95, maar toen ik bij de kassa kwam bleken ze maar €1 te kosten :)
Last but not least, een M.A.C. oogschaduw! Ik wilde heel graag nog een mooie basiskleur hebben en het meisje bij de M.A.C.-counter in de douglas heeft mij toen 'Jest' aangeraden. Ik ga hem uitgebreid testen en reviewen, het enige wat ik nu kan zeggen is dat ik het een súpermooi kleurtje vind!

Dan nu mijn pakketje, waar ik ook heel blij mee ben. Hieruit ga ik ook een aantal producten reviewen, niet allemaal, maar degenen waar ik het meest benieuwd naar was.

Lekker vol! Ik heb in totaal 14 dingen besteld.


Alles uitgestald. Ik zal elk product even kort toelichten. Ik ga van boven naar beneden en weer terug naar boven. (lekker overzichtelijk, ik weet het )
1. Luscious liquid lipstick in strawberry. Ik heb er hiervan al twee gehad, maar die zijn allebei gesneuveld, helaas. Ik vond ze alleen wel superfijn en met name dit kleurtje. Aangezien hij toch maar €1 kost heb ik 'm maar opnieuw besteld. Ik hoop dat hij nu wat langer meegaat!
2. Lipstick in Charming. Deze kost ook maar €1 en hier volgt binnenkort een review van
3. Nagellak in Light red. Hij is helaas veel donkerder dan op de site, maar ik wilde een nieuw roodkleurtje en ik vind deze toch erg mooi. €1.
4. Oogschaduwquattro in Pretty 'n pink. Dit is een cadeautje voor een meisje op theater wat ik geholpen heb met opmaken voor de voorstelling. Ze is gek op roze oogschaduw, en aangezien dit ook nog best van redelijke kwaliteit is heb ik hem erbij besteld. €1.
5. Mineral eyeshadow in Elegant. Deze had ik besteld voor ik mijn M.A.C. oogschaduw kocht en ik vind deze ook erg mooi. Ook hier volgt een review over. €4
6. Studio blush in Twinkle pink. Hierover ook een review. €4 
7. Tinted moisturizer in Ivory. Ik wilde dit eigenlijk wel een proberen, het enige vervelende is de geur. Hij ruikt sterk naar sinaasappel, wat de meest gebruikte geur is bij elf, maar wat heel veel mensen echt stoort. Daar moeten ze iets aan doen! €1

Voor het gemak de foto nog eens opnieuw,anders moet je zo naar boven scrollen de hele tijd ;)

8. Bronzer in Luminance. Ik heb deze gekocht als highlighter en ook hierover volgt een review. €1. 
9. Vloeibare highlighter in Lilac petal, wat ik echt een verschrikkelijke kleur vind. de substantie is ook ontzettend plakkerig dus ik denk niet dat dit 'm gaat worden. Op de site zag hij er heel anders uit! €1.
10. Wit oogpotlood dat niet wit is. Hij is een soort shimmer/zilver-achtig. Ik vind 'm wel mooi, maar wel jammer dat ze het aanprijzen als een WIT oogpotlood. €1
11/12. Twee pakjes nepwimpers, waar ik weinig verschil tussen kan ontdekken. De één is natural en de ander dramatic. Ik ben benieuwd.. €1 p.s.  
13. Wimperkruller. Ik heb hem getest en ik vind hem ontzettend fijn! Hij krult mooi en is niet stroef ofzo. €1
14. Daily brush cleanser. Ik wilde eigenlijk de brush cleanser van M.A.C. kopen, toen ik deze tegenkwam. Het verschil in prijs maakte me toch eerder nieuwschierig naar deze en heb deze toen maar besteld. Er zit 250 ml in en hierover volgt ook een review. €4

Dit waren mijn aankoopjes en ik ben nu wel weer een beetje klaar met shoppen.. Ik zou eigenlijk naar de primark gaan, maar dat ging niet door, omdat ik niet thuis sliep. Als jullie nog een review willen over een product dat ik nog niet ga reviewen kan je dat natuurlijk altijd vragen!
Hebben jullie wel eens iets van ELF gehad?

Liefs,
Elana


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...