5 jan. 2012

Geshopt 4-1-12


Mijn geld was binnen, de koop-teller stond nog op 0 en ik had zin om de stad in te gaan. Natuurlijk ging ik niet alleen, ik ging even een dagje bijkletsen met mijn beste vriend. Dit  keer was het niet aan mij om de trein te pakken want we gingen een dagje Amsterdam in, lekker dichtbij.  Ik heb aardig wat dingetjes gekocht en die wil ik even met jullie delen. 
Het was drúk in de stad, jeetje. Het leek wel alsof de hele toeristenbevolking die dag naar Amsterdam was gekomen, maar bij de H&M was het wonderbaarlijk genoeg redelijk rustig. Ik kocht drie dingen, waarvan twee kledingstukken:

Als eerste kocht ik deze poncho met mouwen voor €10. Ik was nog opzoek naar zoiets en deze vond ik erg leuk. Hij ziet er misschien een beetje raar uit op de foto, maar hij loopt aan de voor en achterkant uit in een punt. Hij zit trouwens ook ontzettend lekker!


Deze kreeg ik écht niet op de foto. Het is een 'crop top' in (ik noem het ) wijnrood. De kleur komt slecht over op de camera maar ik vond 'm erg leuk. Hij kostte €7,95


Ik wilde al heel lang zo'n ronde sjaal en deze kocht ik bij de Hema, voor €5. De muts is van de H&M en was in de uitverkoop voor €3. 

We waren (tot grote ergenis van mijn beste vriend) even naar de (overvolle) SIX gegaan. Daar vond ik deze oorbellen en ring, allebei afgeprijsd naar €2.

Ik moest nog even op zijn trein wachten en toen ben ik maar even naar het kruidvat gegaan. Ik kocht mijn favoriete oogpotlood van Rimme (061, jet black ), wenkbrauwgel van essence en een supermooi nagellakje uit de nieuwe LE van Catrice: 02, Walk on air. 

Ik wilde eventjes naar de lush, aangezien mijn 'Honey, i washed the kids' soap op was en ik graag een nieuwe wilde proberen. De man die er stond was erg aardig en wees me op de kerstkortingen die nog gelden. Toen bedacht ik me ineens, dat mijn favoriete douchegel (snowfairy) ook in het kerstassortiment zit en die van mij bijna op is. Helaas hadden ze hem niet meer, alleen in van die cadeauverpakkingen.  Toen ik daarna nog eventjes voorin de winkel stond te kijken stond mijn beste vriend ineens met het pakje voor mijn neus. "Alsjeblieft, omdat je zo lief bent". Had hij het betreffende pakketje voor me gekocht mét snowfairy erin. Superlief <3
Zelf kocht ik 'Sultana of soap', een superlekker zeepje met een niet al te aanwezige geur. 

Dit was wat er in het pakketje zat. Snowfairy dus, Angels Delight soap en shimmy shimmy massagebar. =D

Hoogstwaarschijnlijk ga ik vrijdag nog naar de primark én ik wacht op een pakketje van ELF, dus er komen nog twee shopblogs aan.

Liefs,
Elana

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...