20 jan. 2012

Mijn everyday bakje


Naar aanleiding van het artikel over mijn opmaakhoekje laat ik jullie vandaag de inhoud van mijn everyday bakje zien. Vroeger had ik dat nooit, maar nu mijn stash groter wordt, merk ik wel welke producten ik het liefst gebruik. En aangezien het makkelijk is om die producten binnen handbereik te hebben vond ik het wel handig om ze samen in een bakje te doen. Natuurlijk gebruik ik ook wel eens andere producten, maar dit zijn echt de producten die ik het meest gebruik. Read on!


Hierboven even een overview van alle producten. het is best veel zo alles bij elkaar, maar er zitten ook 'dubbele producten in'. Dit omdat ik ze dan eigenlijk even vaak gebruik.

Als eerste de gezichtsproducten. Mijn foundation (bourjois ) en primer ( sephora ) gebruik ik vrijwel altijd. Laatst heb ik mijn favoriete poeder ( Maybelline dream mat ) opnieuw gekocht, maar de ELF complexion perfection powder vind ik ook nog steeds erg fijn. Concealer gebruik ik niet of nauwelijks en als ik het gebruik vind ik dit welbekende palletje ( Catrice ) wel handig. 

Hierboven de twee blushes die ik regelmatig gebruik. Links is van MNY ( 301 ) en rechts is van KIKO. De kiko blush is nu eigenlijk alweer vervangen door 'Pearlescent Pink' van Wet 'n Wild, maar deze heb ik in de vakantie veel gebruikt. 

Hierboven nog wat overige oogproducten. Links mijn Chanel wenkbrauwsetje, daarnaast mijn Clinique mascara, Born pretty store eyeliner, Too Faced shadow insurance en gelliner van Catrice. Al deze producten gebruik ik heel vaak, tussen de eyeliners wissel ik veel. 

Als laatste de lipproducten die erin zitten. Links de 24 hour, color stay van Maybelline in 150, Delicious pink. Daarnaast Nicely nude van ELF en als laatste mijn Original rosebud salve. Ik gebruik ook wel vaak andere dingen, maar als ik weinig tijd heb, grijp ik altijd naar deze. De Rosebud salve gaat ook vrijwel altijd mee naar school. 

 Wat gebruiken jullie iedere dag?

Liefs,
Elana

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...