14 feb. 2012

Mijn kwasten deel 2 : ogen



Vandaag deel 2 van mijn kwastencollectie. Voor deel 1, klik hier. Vandaag laat ik jullie mijn oogkwasten zien en zal ik over elke kwast kort wat vertellen. Read on!




Als eerste drie 'crease'kwasten. Deze kan je gebruiken om een strakke lijn mee te zetten in je crease. De meest linker komt uit suriname, de middelste uit de Zoeva Bamboo-set en de rechter uit de Zoeva  Very Croc-set. Alledrie werken ze ontzettend fijn!

Hier 4 eyelinerkwastjes. Deze gebruik ik voor gelliner of voor een strakke oogschaduw-lijn onder mijn oog. Persoonlijk ben ik geen fan van deze kwasten, alleen de derde (Zoeva Very Croc-set ) gebruik ik veel. 

1. Een sponge-smudger. Deze kan je gebruiken om strakke lijnen te vervagen, super fijn!
2. Smudgekwast. Deze kan je daar ook voor gebruiken, alleen kan je deze ook gebruiken om een wat kleiner deel van je ooglid in te kleuren. Deze gebruik ik iedere dag!
3+4. Twee schuin-afgesneden oogschaduwkwastjes. Ook deze gebruik ik om kleinere gedeeltes van mijn oogleden in te kleuren. De eerste is weer van Zoeva en de tweede is van ELF (€1)

Hier al mijn 'gewone' oogschaduwkwasten. De eerste twee zijn uit de Bamboo-set, daarnaast eentje van Boozyshop, daarnaast weer twee uit de Very Croc-set, eentje van de hema en eentje van ELF(€1). Al deze kwasten vind ik superfijn en ik gebruik ze dan ook allemaal graag. 

Als laatste mijn twee blending brushes, ook van Zoeva. Dit zijn mijn favoriete kwasten, omdat je ze kan gebruiken om een wat vagere lijn in je crease te zetten en om de kleurtjes mooi in elkaar te laten overlopen. Ik heb ook hier geen voorkeur, ik pak meestal degene die het dichtst bij staat ;)

Dit waren dan al mijn kwasten. Heb je vragen of wil je dat ik één van de kwasten wat uitgebreider bespreek? Vraag het dan gewoon, ik zal mijn best doen. 

Liefs,
Elana


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...