1 jan. 2012

Mijn opmaakhoekje

Vandaag laat ik zien waar ik me iedere dag ( dat ik bij mijn moeder ben dan..) opmaak. Het is eigenlijk niet zo bijzonder, maar ik  vond het toch wel even leuk om te laten zien. Read on!
Ik heb nooit zo'n haast 's Morgens, ik sta een uur voordat ik weg moet op en heb dan ruim de tijd om te douchen, te eten en mijn make-up te doen. Als ik bij mijn moeder ben, maak ik me op achter een open kastje van de Ikea, ik zou alleen echt niet weten hoe het ding heet.



Als tijdelijke oplossing voor mijn kwasten heb ik deze 'Diddle bakjes, die niet echt heel stijlvol, maar wel handig zijn. Vroeger spaarde ik alles van Diddl en deze had ik toevallig nog ergens in mijn kast staan. In het meest linker bakje staan de gezichtskwasten, in het midden de oogschaduwkwasten en in het meest rechter bakje staan de overige kwastjes. Daarvoor ligt een mini-wimperkruller, een bedeltje uit Rome en een verdwaald armbandje. Aan de rechterkant staat een handcrème en daarbovenop een kaarsje die in mijn oliebrandertje hoort. 

Hier zie je de andere kant van het kastje. Vooraan ligt mijn borstel, mijn horloge en een armbandje uit Rome. Daarnaast staat mijn everyday-bakje, de parfum die ik op dit moment het meest draag en mijn wekker. 


Over mijn everyday-bakje komt nog een keer een los artikel, maar zoals je kunt zien zit hij redelijk vol. Daarnaast staat 'Style' van Jill Sander, die ik gekregen heb met kerst en de afgelopen dagen steeds heb gedragen en mijn wekker dus. Het is een digitale radio-wekker die ik zo goed kan zien als ik in mijn bed lig. Om te voorkomen dat ik hem in mijn moeheid uit sla en weer lekker verder slaap, staat hij niet binnen handbereik. 

Hebben jullie ook een speciaal 'opmaak-plekje'?

Liefs,
Elana

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...