3 jan. 2012

Pictures of the week #3


Hier week 3 van mijn 365 dagen challenge. In deze challenge maak ik elke dag een foto van iets wat ik leuk vind of wat me inspireert. Aan het eind van de challenge ( precies over 51 weken ) zal ik mijn theaterdiploma in ontvangst mogen nemen en een eindartikel met een overzicht van alle foto's maken. Kijk mee, naar mijn derde week!


26-12
Een deel van de cadeautjes die ik kreeg met kerst. Nadat ik deze foto maakte, besefte ik dat ik de helft vergeten was en daarom vond ik hem wel toepasselijk voor dit artikel ;)
27-12
Ik ging met mijn beste vriendinnetje een dag naar Spa Zuiver in het Amsterdamse bos. Dat is een spa wellness met verschillende soorten sauna's zwembaden etc. We hebben ons daar een hele dag lekker in de watten laten leggen en lekker bijgekletst. Heerlijk!

28-12
Eventjes lekker op de bank liggen met Faldo, die toen in slaap viel. Cutie <3

29-12
Ik had een druk dagje, met de hele dag werken, uit eten en 's avonds een feestje. Toen ik op mijn werk kwam had mijn vader dit in een tompouce gemaakt voor me, superlief <3

30-12
Ik kwam doodmoe thuis en ben toen even lekker in bed gaan liggen. Toen kwam ik erachter dat ik nog een foto moest maken en heb dit dus maar even uit mijn raam gemaakt. Lekker somber weer was het..

 31-12
Oud en nieuw vierde ik met mijn lieve vriendinnetjes in Lisse. Deze foto-standaard ( geloof ik..) vond ik superschattig en heb daar (aangezien wij er niet echt meer uitzagen ) toen een foto van gemaakt. 
 1-1
Happy Newyear! Het nieuwe jaar begon voor mij met het opruimen van een deel van mijn sieraden. Wat een chaotische bende was dat zeg..

Tot volgende week!
Liefs,
Elana

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...