11 jan. 2012

Pictures of the week #4


Hier week 4 van mijn 365 dagen challenge. In deze challenge maak ik elke dag een foto van iets wat ik leuk vind of wat me inspireert. Aan het eind van de challenge ( precies over 51 weken ) zal ik mijn theaterdiploma in ontvangst mogen nemen en een eindartikel met een overzicht van alle foto's maken. Kijk mee, naar mijn vierde week!



2-1
Dit is voor mij echt een heel nostalgisch beeld. Dit zie ik al ongeveer 14 jaar als ik bij mijn opa en oma thuis uit het raam kijk. Ik was daar even een paar daagjes, daar kom ik altijd helemaal tot rust.

3-1
Ik ga altijd met mijn oma paardrijden als ik daar ben, superleuk. Cheyenne is een paardje dat door zijn gedrag amper meer gereden wordt, heel zonde want hij is ontzettend lief. Ik ging met haar naar buiten en ik heb zoals altijd een geweldig ritje gehad <3

4-1
Ik vond een pakje kaarten en bedacht me dat het me nog nooit was gelukt om een kaartenhuis te bouwen. Blijkbaar kan ik het toch, want dit was het resultaat! Ik zou eigenlijk nog een uurtje gaan rijden, maar het waaide zó ontzettend hard dat we maar binnen zijn gebleven.

5-1
Een van mijn beste vriendinnetjes werd 17 jaar en toen hebben we met z'n allen bij haar thuis gegourmet en daarna 'Wie is de Mol' gekeken. Toen was het pas half tien en hebben we 'Transporter 3' gekeken, wat ik echt een hele slechte, maar toch grappige film vond. Het was heel gezellig <3

6-1
Ik vond mijn favoriete skittles verpakking hier in de snoepwinkel en heb deze toen meegenomen. Ik dacht dat ze deze niet in Nederland verkochten..

7-1
Feestje bouwen in de slaapkamer <3

8-1
Gezellig eten bij de sushi-bar. Een avondje vol goede gesprekken en leuke herrineringen. Helaas alweer het laatste vakantiedagje, maargoed. Het was leuk. 


Liefs,
Elana

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...