18 jan. 2012

Pictures of the week #5

Hier week 5 van mijn 365 dagen challenge. In deze challenge maak ik elke dag een foto van iets wat ik leuk vind of wat me inspireert. Aan het eind van de challenge  zal ik mijn theaterdiploma in ontvangst mogen nemen en een eindartikel met een overzicht van alle foto's maken. Kijk mee, naar mijn vijfde week!



9-1-12
Liefde <3. Amerikaans snoep, haha. 

10-1-12
Uurtje scheikunde. Ik was het stiekem een beetje zat en ben toen maar heel sneaky foto's gaan maken. Het faalde eigenlijk een beetje, dit was de enige die ergens op leek, haha. 

11-1-12
Een deel van mijn Amerika-altaar, haha. Twee hele leuke flesjes cola, een metrokaartje, dollars, milk duds en twee tasjes van de Abercrombie en de Hollister. Daartussen staat mijn Swarovski-ballerina, een erfstuk. Als ik er naar kijk wil ik zo graag weer terug..

12-1-12
Helaas helaas was ik een dagje ziek en verder dan met de hond wandelen kwam ik niet. Toen heb ik maar een inspiratie-foto bij mijn spiegel gemaakt. Je moet toch wat hè?

13-1-12
Familieweekend! We hadden ter ere van de 75e verjaardag van mijn oma drie huisjes gehuurd op een bungalowpark (waar ik echt al 20 keer geweest ben vroeger..) voor een weekendje met z'n allen. Superleuk!

14-1-12
Uiteten met z'n allen, dit ben ik met mijn zusje en twee neefjes <3 Het was een supergezellige avond!

15-1-12
Héél erg lekker toetje! Het was alleen wel enorm veel, dus ik heb de helft aan mijn vader gegeven, haha. 

Tot volgende week!
Liefs,
Elana


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...