25 jan. 2012

Pictures of the week #6

Hier week 6 van mijn 365 dagen challenge. In deze challenge maak ik elke dag een foto van iets wat ik leuk vind of wat me inspireert. Aan het eind van de challenge  zal ik mijn theaterdiploma in ontvangst mogen nemen en een eindartikel met een overzicht van alle foto's maken. Kijk mee, naar mijn zesde week!


16-1-2012
Een foto van mij toen ik 11 jaar was, in limburg. Ik ging paardrijden op een nogal aparte manege, maar ik heb er wel deze leuke foto aan overgehouden. Daaronder een neproosje, die ik onlangs, heel schattig, van mijn vriendje kreeg. 

17-1-2012
Leuke spulletjes van boozyshop! 

18-1-2012
Boyfriend and I, trying to make homework. Niet echt handig dit..

19-1-2012
Artistieke foto van de schaduw van mijn bed op de muur. Ik was lui, haha. 

20-1-2012
Er zit een winkeltje in de Leidsestraat waar ze bijna alle mogelijke Amerikaanse snoepjes verkopen. Ik had toevallig  weer eens twee tussenuren + twee pauze's en ben toen daar even heengegaan. Ik heb toen wat spulletjes gekocht, maar dat zien jullie later nog wel. 

21-1-2012
Hahaha <3

22-1-2012
High-tea-en met Sophia, nog voor haar verjaardag. Het was een ontzettend chill middagje, met lekker bijkletsen en heeerlijk eten :)

Tot volgende week!
Liefs,
Elana

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...