27 jan. 2012

Review: MAC oogschaduw

Ik kocht twee weken geleden mijn eerste MAC oogschaduw die ik vandaag voor jullie ga reviewen. Ik was op zoek naar een mooi basiskleurtje en de MUA heeft me daar erg goed mee geholpen. Benieuwd of ik ook zo tevreden ben over de kwaliteit? Read on!

Artikel: MAC oogschaduw

Kleur: Jest.
Deze foto heeft een andere achtergrond, ik maakte hem toen ik de oogschaduw net had. 
Verpakking: Zoals we van MAC gewend zijn, zijn de verpakkingen mooi strak en zien er luxe uit. De oogschaduw zelf zit in een rond doosje met M.A.C. voorop.

Kwaliteit: Ik ben verliefd. Het is een práchtige kleur met geweldig pigment én hij blijft de hele dag mooi op zijn plek zitten. Sinds ik hem heb, heb ik hem elke dag gebruikt en ook ik kan nu beamen dat MAC geweldige oogschaduws verkoopt.
Links zonder en rechts mét basis. Er is NIET geflitst op de rechter swatch, hij wordt gewoon veel lichter. Ik vind hem zowel mét als zonder basis heel erg mooi. 
Prijs: Hij is niet zo budget, maar voor de kwaliteit vind ik de prijs oké. Hij kost €16.

Oordeel: Zoals ik al zei ben ik super tevreden over deze oogschaduw. Ik raad hem zeker aan als je al langer op zoek bent naar een mooi basiskleurtje en bereid bent om wat meer geld neer te tellen. Er staan zeker nog meer kleurtjes op mijn wishlist!

Hebben jullie wel eens wat van MAC gehad?

Liefs,
Elana


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...