6 jan. 2012

Tag #10 Winter besties!


Aangezien in van hot naar her reis deze vakantie en nauwelijks tijd heb voor uitgebreide artikels heb ik weer een tag voor jullie. Er is ook een zomerversie, maar aangezien de temperaturen boven de 15 graden ver te zoeken zijn, zal ik ze maar beantwoorden voor de wat koudere daagjes. Lees mee!

Ik heb besloten dat ik maximaal twee dingen per categorie mag noemen, anders wordt het een erg lang artikel ;)

1. Lipproducten.
- Rosebud salve! Die is perfect voor droge lippen en ruikt ontzettend lekker ( zowel de gewone versie als de minted rose versie) Ik heb standaard één van de twee in mijn etui zitten.
- Mijn luscious liquid lipstick van ELF in de kleur 'Pink lemonade'. Ik draag deze vrijwel iedere dag, het is een supermooi kleurtje en blijft redelijk zitten. Hij plakt wel een beetje, maar niet vervelend.

2. Blush.
Dit is eigenlijk mijn all-time favourite, de Rose gold blush van sleek!

3. Nagellak.
Oei. Dit is een moeilijke, want ik draag veel nagellak. Ik kies twee kleurtjes die ik de laatste tijd het mooist vond op mijn nagels.
- After eight- Catrice. Een mooie, diepgroene kleur met kleine shimmertjes. I like!
- Purplelized- Catrice. Over deze was ik eerst niet eens zo heel enthousiast, tot ik hem op mijn nagels deed! Een hele mooie donkerpaarse kleur met shimmer

4.  Gezichtsproducten.
- Bourjois healthy mix foundation. Voor mij echt de perfecte foundation. Niet een hele goede dekking, maar hij laat mijn gezicht wel stralen en maakt het egaal.
- ELF Complexion perfection powder. Hier heb je een review kunnen lezen, geweldig product!

5. Verzorgingsproducten
- Body butter! Ik gebruik in de winter elke ochtend body butter op mijn benen, meestal eentje van de Body shop. Anders krijg ik van die droge benen en body butter houdt mijn huid lekker zacht en soepel.
- Weleda Iris crème. Deze hydrateert mijn gezicht perfect en ruikt ook nog eens lekker. Score!

6. Oogmake-up
- 88 palette. De laatste weken heb ik elke ochtend weer een andere look op, en meestal vind ik het dan makkelijk om gewoon dat palette te pakken. Ik heb hem nu een jaar en ben er nog steeds ontzettend blij mee!

6. Haarproducten.
- Herbal essences beautiful ends haarmasker. Deze ruikt zó ontzettend lekker en voedt mijn haar ontzettend. Ik gebruik deze al een hele tijd en dit is mijn derde pot alweer geloof ik.

7. Kleding
- Mijn Hollister-vest uit New york. Die vesten zitten zó ontzettend lekker! Ik heb de mijne best wel vaak aan, hij is warm, zacht en staat ook nog eens leuk. I like!
- Uggs. Dit zijn dan wel schoenen, maar ach. Uggs zijn zeker niet de mooiste schoenen, maar ze zitten geweldig. Ik heb twee paar die ik nog echt draag ( ik heb er nog een, maar die zijn al drie jaar oud en he-le-maal versleten, ik draag ze alleen nog naar stal ) en hoewel ze dan misschien niet het allercharmantst staan, ik houd van ze!

8. Accessoires.
- Sjaals. Ik draag in de winter vrijwel elke dag een sjaal. Ik heb er meerdere, dus ik noem ze even algemeen.
- Een lange ketting, die tot op mijn borstkas komt. Ook hier heb ik er meerdere van en ik vind dat die je outfit nét wat leuker kunnen maken.

Iedereen die wil, mag hem overnemen :)
Wat zijn jullie favoriete producten in de winter?

Liefs,
Elana

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...